ELISAVA Design Attitudes

Josep Espín,

ELISAVA Design Attitudes


El pròxim 10 de juny, en el marc de la Barcelona Design Week, ELISAVA presenta la jornada Shaping the Future through Design Attitudes. La temàtica de la jornada gira entorn del concepte del disseny com una de les forces que impulsen i reflecteixen el flux de canvi i que actua com a palanca d'innovació. En aquest món fluid i complex, s'han identificat i definit les quatre Design Attitudes que fan que el canvi positiu sigui tangible: el Conscient, el Compromès, el Rebel, el Resilient. Dissenyat com un esdeveniment inspirador, participatiu i de networking, una sessió introductòria revelarà aquestes quatre direccions essencials per a la innovació. Les presentacions en format keynote i el debat participatiu, així com els reptes que es proposaran, giraran al voltant d'aquestes quatre actituds i seran liderades per Thought Leaders rellevants. En aquest mateix esdeveniment, es llançarà l'eina digital Design Attitudes, que té com a objectiu identificar les claus per innovar a través del disseny. Els membres del Col·legi disposen de un 50% de descompte en l'entrada. Per aconseguir el teu codi envia un correu a jespin@colpublirp.com. Reserva la teva entrada a l'enllaç.[:]

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Ahir, 18 de juliol del 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, amb la col·laboració de Both People & Comms - A Newlink Company, Love Rights Global Organization i REDI.LGBTI, van presentar una nova edició del Mirador especial dedicada a la inclusió i la diversitat LGTBIQ+.

Ahir 27 de juny a Barcelona, El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dins del marc dels Miradors que el Col·legi organitza mensualment, van presentar els resultats de l'informe de les principals tendències dels "Premios BCMA 2024" en branded content.

Aquest dijous 30 de maig, s’ha celebrat una altra sessió del Mirador, una trobada mensual que organitza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya al Palau Robert sobre temes d’actualitat i tendències del sector.

En aquesta ocasió el Mirador ha centrat la seva mirada en l’impacte dels patrocinis en els esdeveniments esportius, i ha comptat amb la participació d’Hugo Laborda, Responsable de patrocinis a CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; i Cinto Ajram, Fundador i CEO de CA Sports. Tots ells sota la moderació de Jordi  Aragonés, Founder i CEO de El Impacto Sponsorship i membre del Comitè de Suport de la Junta de Govern del Col·legi.

Modificar cookies