FightingCovid | Esdeveniments

Josep Espín,

FightingCovid | Esdeveniments


Micky Ribera  Soci cofundador i CEO de BeAgency®, Publicitat Omnicanal especialitzada en #BrandFormance.
Es defineix com a aprenent de: #Publicista #Periodista #Emprenedor i #triatleta. Periodista format a les agències Efe i Reuters i en el Diari de Barcelona.
Com a comunicador ha treballat en Equip Singular, Mitjana Planning (Havas) i Globally (Newlink). Com a emprenedor és Co-founder dels hotels KilomboVillas i FridayGlamping i del servei d'àpats MasFoodCo-founder de l'App "In Shape Mom's" (Millor App de Salut en 2013). És Advisor en Protein Gastronomy, Mentor en Connector i professor del Màster de Comunicació per a Startups en Shifta (Elisava). Membre de Barcelona Global i de Barcelona Tech City. És membre del Col·legi des de l'any 2001.
Agustín Torres Va començar en el món de les fires i congressos de la mà del seu pare Paco Torres qui pels anys 90 organitzava el principal Congrés-Fira de la Indústria, fotogràfica FOTOVENTAS. En aquesta època va realitzar totes les tasques d'un aprenent (col·locar cadires en auditoris, cobrar entrades, assistent de logística d'estands, etc.) tot això amb la finalitat de conèixer detalladament tots els departaments d'un congrés i fira.Anys després ja organitzava tota la part congressual de la fira i el màrqueting promocional d'aquesta, i a poc a poc van construir una fira de més de 10.000 m². 20.000 visitants i 220 expositors. L'aparició de noves tecnologies i el declivi del sector fotogràfic per la irrupció de les càmeres digitals li porta a reinventar-se i llançar nous projectes, allà en els 2000. Va començar organitzant la fira de les arts gràfiques digitals a Lisboa PRO-DIGITAL amb més de 150 expositors i 10.000 visitants, al mateix temps va llançar a Espanya TOTAL MEDIA, l'única fira de la cartelleria digital amb 90 expositors i 8000 visitants. Però la crisi econòmica de 2009 el va obligar a reinventar-se i començar una nova fira amb major recorregut i projecció internacional, així neix ESHOW – "La fira de l'ecommerce i el màrqueting digital". Van començar a Barcelona, d'aquí a Madrid i Lisboa, i al cap d'un any van obrir al Brasil i Colòmbia, per passar després a Mèxic i el Perú. En aquesta etapa ha estat quan més ha desenvolupat la seva faceta professional en màrqueting digital (venda de ticketing en xarxes socials, cross-sellinglead generation, etc.) i la gestió internacional d'organització d'equips de vendes i producció d'una sola fira. Tot això els ha portat a rebre el Premi a LA MILLOR PYME INTERNACIONAL que atorga el prestigiós periòdic Expansión. En aquests moments continuen llançant noves fires de sectors claus de futur com Drons, Fintech i Intel·ligència Artificial.
[:]

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Ahir, 18 de juliol del 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, amb la col·laboració de Both People & Comms - A Newlink Company, Love Rights Global Organization i REDI.LGBTI, van presentar una nova edició del Mirador especial dedicada a la inclusió i la diversitat LGTBIQ+.

Ahir 27 de juny a Barcelona, El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dins del marc dels Miradors que el Col·legi organitza mensualment, van presentar els resultats de l'informe de les principals tendències dels "Premios BCMA 2024" en branded content.

Aquest dijous 30 de maig, s’ha celebrat una altra sessió del Mirador, una trobada mensual que organitza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya al Palau Robert sobre temes d’actualitat i tendències del sector.

En aquesta ocasió el Mirador ha centrat la seva mirada en l’impacte dels patrocinis en els esdeveniments esportius, i ha comptat amb la participació d’Hugo Laborda, Responsable de patrocinis a CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; i Cinto Ajram, Fundador i CEO de CA Sports. Tots ells sota la moderació de Jordi  Aragonés, Founder i CEO de El Impacto Sponsorship i membre del Comitè de Suport de la Junta de Govern del Col·legi.

Modificar cookies