El Mirador Sunset | Martech

Josep Espín,

El Mirador Sunset | Martech


pastilla_inscripcio-zoom
pastilla_inscripcio-elhub
Carles Ortet, Fundador de Zoopa Zoopa és una agència creativa  enfocada a la innovació, la creació de continguts i producció. És membre de la junta assessora del Sitges Next i membre de la junta directiva dels Special Olympics.  Abans de fundar Zoopa, Ortet va treballar a Nike, a Hurley International i va fundar X1FIN Foundation de la que va ser el vicepresident
Fabio Bugalla Founder i CEO en Marketic, màrqueting automàtic Fabio Bugalla: Fundador de Marketic l'empresa líder en màrqueting automation open source a Espanya i de l'agència digital Etáctica, compta amb una experiència de 20 anys en el sector del màrqueting digital. Imparteix cursos i seminaris per a la Diputació de Barcelona i col·labora amb diferents universitats i escoles de negocis (Euncet, Geneva Business School, Insa). Arquitecte de formació compta amb un Màster en Màrqueting pel ICT, és “Google certified” en Adwords i Analytics, parla 5 idiomes i ha viscut en diversos països europeus i de Sud-amèrica abans d'establir-se a Barcelona.
Dani Ebo, Dir. Creatiu/Art En més de 15 anys de trajectòria mai he deixat de formar-me i aprendre noves habilitats. He treballat en equips internacionals, en projectes dirigits per objectius, d'innovació i desenvolupament, creatius, de producció i culturals. Compto amb una àmplia base de coneixements, referents visuals i creatius; conec els millors creadors, les últimes tendències, estudis i tècniques. M'he esforçat a adquirir habilitats tècniques en camps com el disseny gràfic, motion graphics, disseny textil, 3D, maquetació, realització i fotografia, i experiències digitals entre moltes altres, que resulten clau per a poder innovar i dissenyar projectes multi-disciplinars. He estat molt afortunat per comptar amb la confiança d'equips que m'han ajudat a créixer i segueixo amb tantes o més inquietuds que el primer dia. Dirigeixo projectes a nivell creatiu i de direcció d'art, “arremangándome” quan fa falta, perquè entenc i m'agrada aportar als objectius de negoci. En aquests últims anys he estat fent immersió en els canals digitals, ja no sols en xarxes socials si no en altres formats com el *AR, *VR o *NFT que ens ajuden a donar nova dimensió a les marques.
 [:]

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Ahir, 18 de juliol del 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, amb la col·laboració de Both People & Comms - A Newlink Company, Love Rights Global Organization i REDI.LGBTI, van presentar una nova edició del Mirador especial dedicada a la inclusió i la diversitat LGTBIQ+.

Ahir 27 de juny a Barcelona, El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dins del marc dels Miradors que el Col·legi organitza mensualment, van presentar els resultats de l'informe de les principals tendències dels "Premios BCMA 2024" en branded content.

Aquest dijous 30 de maig, s’ha celebrat una altra sessió del Mirador, una trobada mensual que organitza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya al Palau Robert sobre temes d’actualitat i tendències del sector.

En aquesta ocasió el Mirador ha centrat la seva mirada en l’impacte dels patrocinis en els esdeveniments esportius, i ha comptat amb la participació d’Hugo Laborda, Responsable de patrocinis a CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; i Cinto Ajram, Fundador i CEO de CA Sports. Tots ells sota la moderació de Jordi  Aragonés, Founder i CEO de El Impacto Sponsorship i membre del Comitè de Suport de la Junta de Govern del Col·legi.

Modificar cookies