El Mirador Indiscret | Versió online

Josep Espín,

El Mirador Indiscret | Versió online


Roger Sendra Director General Ymedia & Wink a Barcelona. Roger Sendra és economista, Màster en Màrqueting a ESADE i PDD a l’IESE.

Roger ha desenvolupat la seva carrera professional al grup Dentsu amb les funcions de director general de Carat Barcelona, director d’estratègia del grup Dentsu Espanya amb seu a Madrid, on va treballar, entre altres, per a clients com Coca-Cola i Procter & Gamble. Des de fa 3 anys lidera la operació d’Ymedia & Wink a Barcelona.

Fora de l’àmbit professional, en Roger es professor de publicitat digital a l’ISDI, la Barcelona Technology School i és professor associat d’ESADE en mitjans i publicitat. És membre de l’advisory board del centre tecnològic i digital de Barcelona Tech City.

Pablo Sanchez Media & Digital Director at GBfoodsDes de setembre de 2020 és Media & Digital Director en GBFoods, empresa d'alimentació. Prèviament va estar vinculat a Puig durant 9 anys, com a Global Media Director, i en els seus inicis va treballar en les diferents agències de mitjans com Mediacom, Carat, Universal Media i Arena entre altres.Pablo és Màster en Direcció de Màrqueting per ESADE i Màster en Comunicació Empresarial i Noves tecnologies per la UPF.
Gil Blancafort Fundador de Wheelzzz®Gil està especialitzat en innovació creativa i consultoria a transformació digital i negoci, amb més de dues dècades d'experiència en la indústria creativa. En els últims anys s'ha centrat en generar valor en serveis d'innovació creativa transversal en entorns enfocats a la transformació digital i vinculats a l'estratègia, el negoci,la comunicació i posicionament per a nombroses marques.Ha estat vinculat a agències com: I&R (WPP) MAD, BCN, NYC, Casadevall & Pedreño & PRG (Publicis), Villar Roses, e Yslandia, agència creativa digital que va fundar en plena crisi del 2009.Actualment és col·laborador i consultor en nombrosos projectes d'Innovació creativa. En plena pandèmia del #covid19, ha llançat al mercat internacional un producte únic en la seva categoria: Wheelzzz.com. Una Startup que avui dia, és el seu laboratori personal, on posa en marxa tot el coneixement per a la transformació en projectes d'innovació i open innovation màrqueting per a diferents corporacions i marques.Ha estat membre del jurat de Cannes Lions, CdeC, L'Ull d'Iberoamèrica El Sol, FIAP, Nova York Festival, Inspirational, LisbonAd, Fepi i Next, entre altres festivals en els quals ha obtingut nombrosos reconeixements amb els seus equips.
 [:]

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrat el Dia de la Publicitat amb una xocolatada amb xurros i anunciant les claus dels Premis Impacte i "La Nit del Màrqueting i la Comunicació", els quals tornen a Barcelona el 3 de juliol de 2025a les 18:30 en un espai icònic del Port Vell: l’ACEx, l’antic IMAX.

Barcelona, 19 de desembre de 2024 - El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat una nova edició del Mirador dedicada al moviment BCorp, un moviment global de persones que utilitzen els negocis per generar un canvi positiu. A l’esdeveniment han participat Montse Sellarès, Head of Communications and activism a B Lab Spain; Alba Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en Rosaparks; Sònia Recasens, Directora d’estratègia corporativa i assumptes públics a ATREVIA; i Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, las quals van analitzar els beneficis i els reptes de pertànyer a aquesta comunitat.

Avui s'encenen els llums de Nadal a Barcelona i el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya i Granpaso Strategy Company han presentat en la nova edició del Mirador, un estudi innovador que analitza els hàbits, costums i rituals al Nadal. En l'esdeveniment, Adrián Mediavilla, cofundador de (Granpaso) Strategy Company, ha presentat l'estudi El Nou Nadal. D’altre banda, Ruben Navarro Sanchez, VP Brand Màrqueting a Wallapop i Ion Araluce, Soci i director a Good Vibes Media, han compartit les seves conclusions, oferint una visió profunda de com estan evolucionant les tradicions i comportaments entorn d'aquesta festivitat. Tota aquesta xerrada ha estat moderada i liderada per Iolanda Casalà Surribas Casalà, Head of Strategy a McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Modificar cookies