El Mirador Indiscret | Tendències 2021

Josep Espín,

El Mirador Indiscret | Tendències 2021


Jordi Guix Consultor estratègic, Insights, Brand Planning i Comunicació23 anys d'experiència nacional i internacional lligats al coneixement del consumidor, la construcció de marques i la comunicació rellevant com a eix de creixement. A la seva experiència en multinacionals com Kantar, Henkel i Havas se li suma recentment la seva participació en la boutique estratègica i creativa, La Casa de Carlota, posant el propòsit en el centre de la construcció i creixement de les marques. Ponent i articulista habitual en fòrums i mitjans especialitzats de negoci, marca i comunicació.Jordi és llicenciat en ADE per la UAB, i MBA per ESADE i la Universitat de Nova York (NYU)
Marc Cortés Partner i Director general de RocaSalvatella.Estratega, emprenedor i conferenciant sobre les oportunitats que genera l’economia digital. Expert en estratègia, nous models de negoci i acceleració d’empreses a partir del vector digital.Llicenciat en Dret per la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) i MBA per ESADE, compagino la seva activitat professional amb la docència en el departament de Direcció de Màrqueting de ESADE com a professor associat adjunt, on imparteix assignatures relacionades amb el màrqueting i el negoci digital.
Gema Requena Trend Forescaster & Vision Leader.Ambaixadora d'Impacte Positiu. Fundadora de Nethunting i Consultora estratègica en màrqueting, innovació, disseny de Futur, Sostenibilitat i ODS´s.Gema és una observadora i analista del canvi, capaç de traslladar l'anàlisi social al món dels negocis. Nethunting és una trendhunting boutique especialista en tendències estratègiques. Es dedica a identificar insights culturals i tendències estratègiques globals i útils per a millorar qualsevol acció/estratègia de marca que connecti amb el consumidor/individu. Nethunting treballa amb el coneixement i divulgació, de dades quali i quantitatives que construeixen tendències que configura presents i projecta futurs des del present. En la seva experiència professional es troben projectes amb àrees i clients molt diversos, des de l'àmbit públic com l'Ajuntament de Barcelona o Invest in Bogotà, esdeveniments com 080 Barcelona Fashion Week o la MobileWeek Barcelona, marques com Inditex, Mango, Seat o Desigual passant per un bon nombre d'agències de comunicació i branding com SCPF, Kitchen, Carat, BBDO, DDB, Revolution, TBWA, ShaCkleton, C14, Santa Marta & Astorga, FCB,… A més, és consultora estratègica per a altres com EAE Business School. És speaker en fòrums i conferències i en l'àrea docent ha impartit classes a la Universitat de Barcelona, la Universitat de Sevilla, Blanquerna, Elisava o en la Colegiatura colombiana a Medellín, escoles de negoci com el IESE, Esdem o Unitat Editorial i centres especialitzats com la Miami School i Complot Escola de Creatius.
 [:]

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Ahir, 18 de juliol del 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, amb la col·laboració de Both People & Comms - A Newlink Company, Love Rights Global Organization i REDI.LGBTI, van presentar una nova edició del Mirador especial dedicada a la inclusió i la diversitat LGTBIQ+.

Ahir 27 de juny a Barcelona, El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dins del marc dels Miradors que el Col·legi organitza mensualment, van presentar els resultats de l'informe de les principals tendències dels "Premios BCMA 2024" en branded content.

Aquest dijous 30 de maig, s’ha celebrat una altra sessió del Mirador, una trobada mensual que organitza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya al Palau Robert sobre temes d’actualitat i tendències del sector.

En aquesta ocasió el Mirador ha centrat la seva mirada en l’impacte dels patrocinis en els esdeveniments esportius, i ha comptat amb la participació d’Hugo Laborda, Responsable de patrocinis a CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; i Cinto Ajram, Fundador i CEO de CA Sports. Tots ells sota la moderació de Jordi  Aragonés, Founder i CEO de El Impacto Sponsorship i membre del Comitè de Suport de la Junta de Govern del Col·legi.

Modificar cookies