El Mirador Indiscret | Màrqueting esportiu

Josep Espín,

El Mirador Indiscret | Màrqueting esportiu


Juli Guiu Directiu Junta FC Barcelona President d’Edicions Musicals Clipper’s (fundada al 1949), Juli Guiu Marquina (1975) és editor, mànager, productor i promotor musical. Sota el paraigües de Clipper’s Live, Juli Guiu ha produït i organitzat esdeveniments musicals com el Festival de Cap Roig, el Suite Festival, el Room Festival o el Caixabank Polo Music Festival. A més, actualment representa les carreres artístiques de grans artistes espanyols. Edicions Musicals Clipper’s també compta amb el seu propi segell discogràfic, Clipper’s Sounds.
Pascual Martínez Director McCann TeamMates15 anys d'experiència en el sector de IT en diferents llocs de direcció de màrqueting a nivell nacional i internacional. A més va ser Director de Desenvolupament de Negoci en IBM Sistemes Personals i Director Comercial de Lenovo Espanya fins a desembre de 2008 data en la qual fa el salt al món de les propietats esportives per a liderar la candidatura d'Espanya per a organitzar la Copa del Món de Bàsquet 2014 i desenvolupar tot el departament de màrqueting i patrocini dins de la Federació Espanyola.Va desenvolupar la seva responsabilitat en la FEB fins al febrer de 2017 havent gestionat totes les activitats de promoció, marca i patrocini de la Copa del Món i convivint amb la millor generació d'esportistes que hagi tingut mai aquest esport. Va contribuir al llançament del programa UNIVERS DONA en el 2015 al costat del CSD i va tornar a liderar una candidatura a un altra mundial, en aquest cas el femení de 2018 que també es va celebrar a Espanya, ja amb ell fora de la FEB. En 2017 va començar a treballar a McCANN com a responsable de la seva unitat de negoci dedicada a l'esport i des de llavors reforcen la seva presència en el mercat a través dels seus clients en el món del tennis (Rfet i Copa Davis) el futbol, el golf (Valderrama Andalucía Máster), el Bàsquet i altres esports.
Miguel Ángel Martín Director General Real Federación Española de TenisÉs doctor en dret per la Universitat Pontificia de Comillas (ICADE) i llicenciat en ciències polítiques i de l’administració per la mateixa universitat. Té una àmplia experiència i vinculació en el món del tenis com a directiu, però també com a àrbitre. També ha tingut relació amb  diferents clubs, fundacions i organismes tant nacionals com internacionals. Ha tingut vinculació amb altres disciplines esportives com  bàsquet, vela i Rugby i va participar com a director adjunt del tenis olímpic als Jocs de Barcelona 92. Ha estat Director General de Deportes de la Comunidad de Madrid i anteriorment Director General de Promoción Deportiva.  
 [:]

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Ahir, 18 de juliol del 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, amb la col·laboració de Both People & Comms - A Newlink Company, Love Rights Global Organization i REDI.LGBTI, van presentar una nova edició del Mirador especial dedicada a la inclusió i la diversitat LGTBIQ+.

Ahir 27 de juny a Barcelona, El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dins del marc dels Miradors que el Col·legi organitza mensualment, van presentar els resultats de l'informe de les principals tendències dels "Premios BCMA 2024" en branded content.

Aquest dijous 30 de maig, s’ha celebrat una altra sessió del Mirador, una trobada mensual que organitza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya al Palau Robert sobre temes d’actualitat i tendències del sector.

En aquesta ocasió el Mirador ha centrat la seva mirada en l’impacte dels patrocinis en els esdeveniments esportius, i ha comptat amb la participació d’Hugo Laborda, Responsable de patrocinis a CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; i Cinto Ajram, Fundador i CEO de CA Sports. Tots ells sota la moderació de Jordi  Aragonés, Founder i CEO de El Impacto Sponsorship i membre del Comitè de Suport de la Junta de Govern del Col·legi.

Modificar cookies