El Mirador Indiscret | Iniciatives digitals

Josep Espín,

El Mirador Indiscret | Iniciatives digitals


Pere Pérez Fundador i CEO de Visyon
Després de graduar-se a la Universitat de Staffordshire, Pere va passar deu anys a Londres treballant en diverses agències digitals i empreses de tecnologia, Twentysix London i Tangozebra.
Al llarg de la seva carrera en la indústria digital al Regne Unit, va ocupar una àmplia gamma de llocs en màrqueting i producció fins a esdevenir director d'Operacions del Grup per a les cinc agències digitals de Media Square, abans de gestionar l'expansió europea de Tangozebra en preparació per a la venda de l'empresa a DoubleClick / Google.
El 2008 Pere va unir forces amb Psycle Interactive configurant l'oferta creativa digital de l'empresa, guanyant i gestionant comptes clau com SEAT, Google, FC Barcelona i Royal Caribbean International.Un veritable apassionat de les tecnologies innovadores, el 2012 va crear VISYON, una empresa de serveis d'innovació centrada en experiències immersives a través de tecnologies emergents i interacció humana. VISYON compta ara amb més de 80 empleats i oficines a Barcelona, Madrid, Londres, Dubai i Nova York, creant projectes premiats per l'ús innovador de tecnologies emergents.
Visyon es va convertir en part del Grup Mediapro l'abril de 2019 amb l'objectiu d'impulsar la innovació en tot el Grup a través de nous formats de contingut i tecnologies emergents.
Jorge Luna Soci-Director general de luk hiar!Enginyer superior de telecomunicacions per la UPC i MBA per ESADE, amb 30 anys d’experiència en diverses empreses tecnològiques del sector aeroespacial, electrònic i telecomunicacions. Des de 2007 està dedicat a l’empresa que va fundar, ALOOHA, avui luk hiar!, pionera a Europa a la indústria del Digital Signage o Comunicació Exterior Digital.
Francesc Grau CEO de ZonetactsEmprenedor tecnològic. Autor de "Twitter En una semana" editat per Gestión 2000 (Grupo Planeta, 2011) i "Tot el que heu de saber sobre Internet abans que els vostres fills" editat per EUMO Editorial (2019). El 2009 va ser invitat per la NASA al Centre de convencions de Whashington per participar en el 1r Meetup digital de l'agència espacial, on va assistir com a representant de l'estat espanyol. Ha donat classes i conferències a diferents màsters i postgraus de diverses universitats, i també ha participat en la Transformació digital de companyies com El Corte Inglés, Betfair, Desigual, Puig, Grupo Damm i diverses marques del Grup Inditex. Des del 2016 lidera el xat corporatiu Chatforce.tech, el sistema definitiu de Comunicació interna, capaç d'arribar a tots els col·lectius d'empleats de qualsevol organització, amb independència del nivell digital que tinguin.
[:]

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrat el Dia de la Publicitat amb una xocolatada amb xurros i anunciant les claus dels Premis Impacte i "La Nit del Màrqueting i la Comunicació", els quals tornen a Barcelona el 3 de juliol de 2025a les 18:30 en un espai icònic del Port Vell: l’ACEx, l’antic IMAX.

Barcelona, 19 de desembre de 2024 - El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat una nova edició del Mirador dedicada al moviment BCorp, un moviment global de persones que utilitzen els negocis per generar un canvi positiu. A l’esdeveniment han participat Montse Sellarès, Head of Communications and activism a B Lab Spain; Alba Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en Rosaparks; Sònia Recasens, Directora d’estratègia corporativa i assumptes públics a ATREVIA; i Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, las quals van analitzar els beneficis i els reptes de pertànyer a aquesta comunitat.

Avui s'encenen els llums de Nadal a Barcelona i el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya i Granpaso Strategy Company han presentat en la nova edició del Mirador, un estudi innovador que analitza els hàbits, costums i rituals al Nadal. En l'esdeveniment, Adrián Mediavilla, cofundador de (Granpaso) Strategy Company, ha presentat l'estudi El Nou Nadal. D’altre banda, Ruben Navarro Sanchez, VP Brand Màrqueting a Wallapop i Ion Araluce, Soci i director a Good Vibes Media, han compartit les seves conclusions, oferint una visió profunda de com estan evolucionant les tradicions i comportaments entorn d'aquesta festivitat. Tota aquesta xerrada ha estat moderada i liderada per Iolanda Casalà Surribas Casalà, Head of Strategy a McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Modificar cookies