El màrqueting emocional a l'era digital

Josep Espín,

El màrqueting emocional a l'era digital


El proper dijous 27 d'abril a las 19.00h, Barcelona Roca Gallery organitza una segona taula rodona dins del marc de l'exposició que celebra el centenari de la companyia Roca.  Aquesta nova trobada porta com a nom "El màrqueting emocional a l'era digital" i tractarà sobre la importància de  crear un llaç emocional entre les marques i els usuaris. Durant la sessió del dia 27 s'analitzarà i es reflexionarà sobre la importància de l'Emotional Branding per connectar amb el públic.  L'objectiu és poder aprofundir en la importància d'implementar estratègies de màrqueting on la publicitat no només se centra en el producte, sinó que també atén els sentiments del consumidor. Aquest nou acte comptarà amb la presència de quatre experts del món de la comunicació i el màrqueting com Luis Martínez, professor de màrqueting a ESADE, Jaume Alemany, director de màrqueting i comunicació del Grup Damm, Salvador Carrillo, cofundador i CEO de Mobile Dreams Factory i Xavier Torras, Brand Communication Director de Roca. Com a moderador del debat comptarem amb Jordi Llompart, reconegut periodista. Et pots inscriure en el següent enllaç  [:]

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Ahir, 18 de juliol del 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, amb la col·laboració de Both People & Comms - A Newlink Company, Love Rights Global Organization i REDI.LGBTI, van presentar una nova edició del Mirador especial dedicada a la inclusió i la diversitat LGTBIQ+.

Ahir 27 de juny a Barcelona, El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dins del marc dels Miradors que el Col·legi organitza mensualment, van presentar els resultats de l'informe de les principals tendències dels "Premios BCMA 2024" en branded content.

Aquest dijous 30 de maig, s’ha celebrat una altra sessió del Mirador, una trobada mensual que organitza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya al Palau Robert sobre temes d’actualitat i tendències del sector.

En aquesta ocasió el Mirador ha centrat la seva mirada en l’impacte dels patrocinis en els esdeveniments esportius, i ha comptat amb la participació d’Hugo Laborda, Responsable de patrocinis a CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; i Cinto Ajram, Fundador i CEO de CA Sports. Tots ells sota la moderació de Jordi  Aragonés, Founder i CEO de El Impacto Sponsorship i membre del Comitè de Suport de la Junta de Govern del Col·legi.

Modificar cookies