Ecosistema start-up

Josep Espín,

Ecosistema start-up


El pròxim dijous 23 de febrer torna El Mirador Indiscret: la comunicació i el màrketing del futur sense embuts, a les 9.00h al Palau Robert de Barcelona. Aquesta nova sessió porta com a títol Ecosistema start-up: un impuls pel màrqueting del segle XXI.  En aquest segon esmorzar, donarem una mirada general al fenomen start-up, coneixerem per què ha esdevingut aquest nou model econòmic, quins són els seus fonaments i com desenvolupen estratègies de Marketing diferenciades i parlarem del cas d’una start-up catalana que revolucionarà el mercat audiovisual amb el seu agregador i com afronta la seva internacionalització. Per això, comptarem amb tres ponents amb una gran experiència davant del món start-up: Francesc Grau, CEO de Zonetacts, Micky Ribera, soci co-fundador i CEO de BeAgency i Oriol Solé, CEO  de Tviso. Inscriu-te AQUÍ! Francesc Grau (@FGrau) Especialista en comunicació digital, i CEO de Zonetacts. Compta amb una experiència de més 12 anys ajudant a persones i marques a aconseguir els seus objectius a través d’internet. És professor de Social Networks al Programa Executive MBA de UOC Business School. Ha estat autor de diferents articles publicats en revistes internacionals sobre matèries TIC, i també autor del llibre “Twitter En una semana” d’Editorial Gestión 2000 (Grup Planeta). Ara dirigeix Zonetacts, un servei de missatgeria efímera geolocalitzada que permet parlar amb qui tens a la vora, sense haver de conèixer les dades personals dels interlocutors. A més, les converses desapareixen un cop finalitzades sense deixar empremta digital enlloc.   Micky Ribera (@mickyribera) fotomicky_mailSoci co-Fundador i CEO de BeAgency® [2017] Publicitat Omnicanal especialitzada en #BrandFormance. Del grup BeRepublic. Es defineix com aprenent de: #Publicista #Periodista #Comunicador i #triatleta. #Emprendedor. Periodista format a les agències Efe i Reuters i al Diari de Barcelona. Com comunicador ha treballat a Equipo Singular, Media Planning i Globally Com emprenedor va ser Co-founder: en el caravan hotel FridayNomadHotel.me, i del catering MasFood . Co-founder del hotel Kilombovillas.com. Co-founder de la App "In Shape Mom's" (Mejor App de Salud en 2013 AppCircus). És Mentor a Conector.com i professor del Master Publicitat IED. Membre del Barcelona Global y de Barcelona Tech City. És membre del Col•legi des de l’any 2001.   Oriol Solé (@oriol_sole) oriolsole_mailLlicenciat en periodisme. CEO de Tviso, guia personalitzada que agrega tota la oferta de Video on demand de videoclubs online i televisions tradicionals per veure-ho tot des d’un sol lloc. Ha participat en diferents projectes empresarials. Partner en Food2u, Tinybooks i Series.ly. Va ser fundador del web patatabrava.com, la xarxa social de referència dels universitaris   Inscriu-te AQUÍ!  [:]

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Ahir, 18 de juliol del 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, amb la col·laboració de Both People & Comms - A Newlink Company, Love Rights Global Organization i REDI.LGBTI, van presentar una nova edició del Mirador especial dedicada a la inclusió i la diversitat LGTBIQ+.

Ahir 27 de juny a Barcelona, El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dins del marc dels Miradors que el Col·legi organitza mensualment, van presentar els resultats de l'informe de les principals tendències dels "Premios BCMA 2024" en branded content.

Aquest dijous 30 de maig, s’ha celebrat una altra sessió del Mirador, una trobada mensual que organitza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya al Palau Robert sobre temes d’actualitat i tendències del sector.

En aquesta ocasió el Mirador ha centrat la seva mirada en l’impacte dels patrocinis en els esdeveniments esportius, i ha comptat amb la participació d’Hugo Laborda, Responsable de patrocinis a CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; i Cinto Ajram, Fundador i CEO de CA Sports. Tots ells sota la moderació de Jordi  Aragonés, Founder i CEO de El Impacto Sponsorship i membre del Comitè de Suport de la Junta de Govern del Col·legi.

Modificar cookies