NOU CURS: Transmedia strategy

Josep Espín,

NOU CURS: Transmedia strategy


TRANSMEDIA STRATEGY

Jordi Pi Muntadas, Productor executiu de mitjans digitals a la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals
TOTS ELS DETALLS Data:   5, de desembre de 2019  Hora: de 14 a 16 h Lloc: Crec Coworking (Gran Via Corts Catalanes, 672)  Places limitades: 35 per ordre d'inscripció.  Preus: Membres (col·legiats i afiliats): 20 € – No membres: 50 € Diploma: Els assistents al curs obtindran un diploma personalitzat i signat per la degana del Col·legi com a reconeixement dels continguts adquirits.     DIRIGIT A Professionals d'agències de publicitat, departaments creatius, departaments de màrqueting i/o publicitat d’anunciants, mitjans de comunicació, professionals de proveïdors de serveis, start-ups, consultors, freelancers,  joves professionals… CONTINGUT DEL CURS: La creació de continguts, hauria d’estar present al dia a dia de qualsevol professional del màrqueting digital, des de qualsevol dels players que formen part del pool que participa de la comunicació de les marques: productora, mitjà, agència, estudi... La disrupció del fet digital, que passa per una asincronia de consum del contingut, requereix una comunicació més liquida, 24/7 i 365. Hi ha una nova necessitat, d'abordar la cobertura i la freqüència, en la qual la peça simplement és una tàctica que ha d'estar al servei de l'estratègia independentment de la plataforma o dispositiu que la distribueixi. Aquest canvi exigeix nous paradigmes, noves tècniques i noves eines diferents de les que hem utilitzat fins avui La conquesta del cervell deixa de ser la prioritat per a buscar un òrgan molt més sensitiu del qual si ets capaç d'entrar, podries ocupar-lo per sempre. Que la relació entre marca i consumidor sigui d'amor, o no, dependrà únicament de saber abordar una relació des del diàleg i la proximitat. Entre els temes més importants que tocarem es troben: 1. De les 4P’s a les 4 C’s 2. La publicitat de l'incordi: L’herència 3. Target actitudinal i percepció = identitat 4. Els nous mercats interconnectats 5. La importància de la conversació 6. Nous conceptes: - Storytelling - Narrativa liquida i Transmèdia (mètode del cas basat a l’experiència de TV3) Tasques a realitzar prèvia a la sessió formativa: Lectura 1: Manifiesto Cluetrain http://tremendo.com/cluetrain/ Lectura 2: Contenido eres tú (diversos autors) http://www.evasanagustin.com/contenidoerestu/ Lectura / Consulta 3: Arxiu del Club de Creatius http://archivodelacreatividadcdec.com/piezas.html# PROFESSOR:
Jordi Pi Muntadas, Productor executiu de mitjans digitals a la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals
#hablandoenhashtagsentiendelagente  #faig #CosesdeTV3, tocat pel #MomentoAfortunado fent la revolució al #Revolució4 i aviat seré un BricoHeroe. Jordi Pi, dissenyador industrial, diplomat en direcció de màrqueting i diplomat en direcció de comunicació, és productor executiu de mitjans digitals en la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals i formador en diferents universitats i escoles de negocis. Centrat en el canvi de model comunicatiu, ha desenvolupat productes com #Etiquetats o Em dic Manel, els primers programes que una televisió en obert estrena adaptant la nova narrativa transmèdia. Actualment és el director executiu del nou programa de Catalunya Ràdio Revolució 4.0. [:]

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrado el Día de la Publicidad con una chocolatada con churros y anunciando las claves de los Premis Impacte y " La Nit del Màrqueting i la Comunicació ", que regresan a Barcelona el 3 de julio de 2025 a las 18:30 en un espacio icónico del Port Vell: el ACEx, el antiguo IMAX.

El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha organizado una nueva edición del Mirador dedicada al movimiento BCorp, un enfoque empresarial global centrado en generar un impacto positivo. El evento ha reunido a expertas destacadas como Montse  Sellarès, Head of Communications and activisim a B Lab Spain; Alba  Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en ROSAPARKS; Sònia  Recasens, Directora de estrategia corporativa y asuntos públicos a ATREVIA y Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, quienes han analizado los beneficios y desafíos de pertenecer a esta comunidad.

Hoy se encienden las luces de Navidaden Barcelona y el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunyay Granpaso Strategy Company han presentado en la nueva edición del Mirador,un estudio innovador que analiza los hábitos, costumbres y rituales en laNavidad. En el evento, Adrián Mediavilla, cofundador de Granpaso, hapresentado el estudio La Nueva Navidad. Por su parte, Rubén Navarro, VPBrand Marketing en Wallapop e Ion Araluce, Socio y director en GoodVibes Media, han compartido sus conclusiones, ofreciendo una visión profunda decómo están evolucionando las tradiciones y comportamientos en torno a estafestividad. Toda esta charla ha sido moderada y liderada por Iolanda Casalà,Head of Strategy en McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legidel Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Modificar cookies