Convocatòria Premis Impacte!

Josep Espín,

Convocatòria Premis Impacte!


El Col·legi de Publicitaris i Relacions Públiques de Catalunya vol destacar les accions de comunicació que més impacte han generat a Catalunya. Per això et proposem que enviïs les teves propostes als Premis Impacte! Si vols presentar alguna campanya que hagis fet per a un client o si hi ha alguna acció que t'hagi impactat especialment, fes-nos-ho arribar.

Es valoraran accions de comunicació que puguin integrar publicitat, relacions públiques i acció a les xarxes o tot plegat. Han d’haver estat realitzades en la seva totalitat o en part a Catalunya i que hagin desenvolupat una estratègia de comunicació notòriament exitosa, mitjançant l’ús de qualsevol mitjà, plataforma de comunicació o acció presencial.

Tens temps per enviar les teves propostes fins el dilluns 4 de juny. Fes la teva proposta aquí Pots consultar les bases del concurs en el següent enllaç.

Els Premis s’atorgaran en el transcurs de la Festa d’Estiu 2018, properament informarem de la data i lloc.

Si vols veure els guanyadors de l'edició de l'any passat, fes clic aquí. També pots descobrir com és la Festa d’Estiu amb els vídeos de les edicions anteriors que et mostrem a continuació:

Festa d'Estiu 2017 Festa d'Estiu 2016 Festa d'Estiu 2015 Festa d'Estiu 2014 Festa d'Estiu 2013[:]

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrat el Dia de la Publicitat amb una xocolatada amb xurros i anunciant les claus dels Premis Impacte i "La Nit del Màrqueting i la Comunicació", els quals tornen a Barcelona el 3 de juliol de 2025a les 18:30 en un espai icònic del Port Vell: l’ACEx, l’antic IMAX.

Barcelona, 19 de desembre de 2024 - El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat una nova edició del Mirador dedicada al moviment BCorp, un moviment global de persones que utilitzen els negocis per generar un canvi positiu. A l’esdeveniment han participat Montse Sellarès, Head of Communications and activism a B Lab Spain; Alba Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en Rosaparks; Sònia Recasens, Directora d’estratègia corporativa i assumptes públics a ATREVIA; i Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, las quals van analitzar els beneficis i els reptes de pertànyer a aquesta comunitat.

Avui s'encenen els llums de Nadal a Barcelona i el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya i Granpaso Strategy Company han presentat en la nova edició del Mirador, un estudi innovador que analitza els hàbits, costums i rituals al Nadal. En l'esdeveniment, Adrián Mediavilla, cofundador de (Granpaso) Strategy Company, ha presentat l'estudi El Nou Nadal. D’altre banda, Ruben Navarro Sanchez, VP Brand Màrqueting a Wallapop i Ion Araluce, Soci i director a Good Vibes Media, han compartit les seves conclusions, oferint una visió profunda de com estan evolucionant les tradicions i comportaments entorn d'aquesta festivitat. Tota aquesta xerrada ha estat moderada i liderada per Iolanda Casalà Surribas Casalà, Head of Strategy a McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Modificar cookies