#Construye, nova campanya de sensibilització social de la FAD

Josep Espín,

#Construye, nova campanya de sensibilització social de la FAD


La Fundación de Ayuda contra la Drogadicción (FAD) ha iniciat una campanya publicitària amb la finalitat de frenar el consum de drogues entre els joves de la població espanyola.

Sota el Claim #Constuye, aquesta iniciativa vol conscienciar als joves de la importància de tenir motivacions i objectius personals per ser menys vulnerables a les drogues: Cuantas más cosas construyas en tu vida, menos espacio dejarás a las drogas”.

S’ha optat per una nova línia de comunicació que deixa enrere els codis comunicatius utilitzats fins ara, basats fonamentalment en informar sobre els riscs del consum de drogues.

Des del Col·legi felicitem la nova campanya de la FAD!

Pots veure un dels spots de la campanya aquí.

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Aquest dijous 30 de maig, s’ha celebrat una altra sessió del Mirador, una trobada mensual que organitza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya al Palau Robert sobre temes d’actualitat i tendències del sector.

En aquesta ocasió el Mirador ha centrat la seva mirada en l’impacte dels patrocinis en els esdeveniments esportius, i ha comptat amb la participació d’Hugo Laborda, Responsable de patrocinis a CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; i Cinto Ajram, Fundador i CEO de CA Sports. Tots ells sota la moderació de Jordi  Aragonés, Founder i CEO de El Impacto Sponsorship i membre del Comitè de Suport de la Junta de Govern del Col·legi.

El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya vol manifestar la seva posició respecte a les convocatòries de concursos privats i públics. 

Dijous 25 d'abril, El Col·legi Oficial del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat aquest matí una altra sessió mensual d’El Mirador, que ha posat la seva mirada en una temàtica polèmica i que està en boca de tothom: "S'HI VAL TOT A TIK TOK? ON ESTÀ EL LÍMIT?".

Des del Col·legi volem donar el màxim servei possible als nostres membres, i com a conseqüència, a partir d'ara oferirem de manera gratuïta als nostres col·legiats i partners corporatius, una oferta de cursos intensius de qualitat, de la mà dels millors professionals en cadascuna de les matèries.

Barcelona, 20 de març de 2024. El Col·legi Oficial del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat aquest matí una altra sessió mensual d’El Mirador, que ha posat la seva mirada en l’impacte que té l’algorisme digital sobre el consum de continguts dels usuaris.

Modificar cookies