Consolida't: Programa subvencionat d'ajuda als professionals autònoms.

Josep Espín,

Consolida't: Programa subvencionat d'ajuda als professionals autònoms.


A través del Col·legi de Periodistes i de la Fundació Empresa i Ciència, ens han ofert diverses places per participar en el programa Consolida't de la Generalitat de Catalunya, programa subvencionat d'ajuda als professionals autònoms. Es traca d'un programa de 10 mesos totalment gratuït i que consisteix en un seguit de sessions individuals i  en grup on els col·legiats rebran formació en gestió empresarial i un assessorament personalitzat amb l’objectiu de millorar el seu negoci o reinventar-lo amb un nou i eficient pla d’acció. Les places són limitades. Començament del programa: febrer de 2016. PLA  DE FORMACIÓ DE FEBRER A DESEMBRE 2016 1. Formació obligatòria - Compte de resultats - Tresoreria i planificació 2.   9 Píndoles formatives en aspectes clau de la gestió empresarial: - Introducció a la gestió de l’activitat econòmica. - La gestió comercial i l’atenció al client. - La gestió eficaç del temps. - Elaboració de pressupostos i gestió econòmica. - Networking treball en xarxa. -  Creixement personal. - Comunicació - Aspectes jurídics i documentals de l’activitat. - Màrqueting digital. 3. Píndoles en línia de formació en gestió del negoci Consultoria Individualitzada • 6 Sessions d’assessorament i acompanyament  per part de consultors especialitzats que faran juntament amb l’autònom  una anàlisi de la situació actual del negoci o projecte, identificaran els recursos necessaris, elaboraran  un pla d’acció i en faran el seguiment. Requisits per optar a una plaça del "Consolida't": En el cas d’estar donat de baixa del RETA per cessament d’activitat, ha d’estar inscrit com a demandant d’ocupació no ocupat (DONO) al Servei d’Intermediació del SOC (Serveis d’Ocupació de Catalunya). Per demanar la participació heu d'enviar un correu electrònic a jespin@colpublirp.com. La selecció dels participants es farà en funció de la disponibilitat de les places.

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrat el Dia de la Publicitat amb una xocolatada amb xurros i anunciant les claus dels Premis Impacte i "La Nit del Màrqueting i la Comunicació", els quals tornen a Barcelona el 3 de juliol de 2025a les 18:30 en un espai icònic del Port Vell: l’ACEx, l’antic IMAX.

Barcelona, 19 de desembre de 2024 - El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat una nova edició del Mirador dedicada al moviment BCorp, un moviment global de persones que utilitzen els negocis per generar un canvi positiu. A l’esdeveniment han participat Montse Sellarès, Head of Communications and activism a B Lab Spain; Alba Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en Rosaparks; Sònia Recasens, Directora d’estratègia corporativa i assumptes públics a ATREVIA; i Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, las quals van analitzar els beneficis i els reptes de pertànyer a aquesta comunitat.

Avui s'encenen els llums de Nadal a Barcelona i el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya i Granpaso Strategy Company han presentat en la nova edició del Mirador, un estudi innovador que analitza els hàbits, costums i rituals al Nadal. En l'esdeveniment, Adrián Mediavilla, cofundador de (Granpaso) Strategy Company, ha presentat l'estudi El Nou Nadal. D’altre banda, Ruben Navarro Sanchez, VP Brand Màrqueting a Wallapop i Ion Araluce, Soci i director a Good Vibes Media, han compartit les seves conclusions, oferint una visió profunda de com estan evolucionant les tradicions i comportaments entorn d'aquesta festivitat. Tota aquesta xerrada ha estat moderada i liderada per Iolanda Casalà Surribas Casalà, Head of Strategy a McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Modificar cookies