Conferència Mestres de la Comunicació 2017

Josep Espín,

Conferència Mestres de la Comunicació 2017


Dilluns 12 de març 19.30 h Auditori Blanquerna. Carrer de Valldonzella, 12 Els guardonats amb el Premi Mestres de la Comunicació 2017, ens donaran una classe magistral. T'hi esperem! Robert Rodergas Pagès
Va ser director de publicitat de Gallina Blanca, director de l'agència Demer i més tard va fundar la seva agència, Rodergas, Barrera & Associats. Fundador i president de l'Asociación de jóvenes publicitarios españoles, expresident del Gremi de Publicitat i fundador de Barcebona, articulista, conferenciant i professor en diferents centres d'ensenyament de publicitat i màrqueting, és autor de llibres com En l'arca no es ven i El Mar que Tinc. Deu contes de màrqueting.
Eloisa Alonso San Martín
Eloisa Alonso és consellera delegada de Hill + Knowlton Strategies a Espanya. Entra a formar part d'Hill Knowlton Strategies el 1989 en qualitat de directora i responsable de l'obertura de l'oficina de Barcelona. Una de les seves àrees de major experiència és la comunicació corporativa, especialment la comunicació en situació de crisi, i la formació de portaveus d'alts directius de companyies nacionals i internacionals. Així mateix, va ser responsable de la implementació de la Divisió especialitzada en l'àrea de la Salut. Des de la seva posició actual continua supervisant els projectes de comunicació dels principals clients. Des de l'any 2014 és vocal de la junta directiva de l'Associació Dircom. Ha col·laborat amb nombroses universitats, destacant per la seva voluntat de millorar la formació de les noves generacions de professionals de les relacions públiques.
Agustí Pons i Mir
Va ser redactor d'El Noticiero Universal (1964-1976), d'Oriflama, de Destino i de l'Avui (1976-1996), on ocupava el càrrec de subdirector d'Opinió, Cultura i Espectacles. Del 1981 al 1984 va ser Cap del Gabinet de Max Cahner, conseller de Cultura en el primer govern de Jordi Pujol. És membre de l'AELC, del PEN català i del Col·legi de Periodistes de Catalunya, i col·labora a les publicacions Avui, La Nació, Serra d'Or, Lletra de Canvi, El Temps i Debat Nacionalista. El 1991 va obtenir el premi Ciutat de Barcelona de periodisme. A partir de la dècada dels noranta la seva activitat com a escriptor es va intensificar. Poc temps després guanyava el premi Joan Fuster d'assaig i el Premi Nacional d'assaig amb Deu daus, retrats literaris de deu personalitats del segle XX que havia conegut personalment. Des del 1998 va treballar a l'emissora Catalunya Cultura. El 2015 li fou concedida la Creu de Sant Jordi.
Inscriu-te aquí
[:]

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrat el Dia de la Publicitat amb una xocolatada amb xurros i anunciant les claus dels Premis Impacte i "La Nit del Màrqueting i la Comunicació", els quals tornen a Barcelona el 3 de juliol de 2025a les 18:30 en un espai icònic del Port Vell: l’ACEx, l’antic IMAX.

Barcelona, 19 de desembre de 2024 - El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat una nova edició del Mirador dedicada al moviment BCorp, un moviment global de persones que utilitzen els negocis per generar un canvi positiu. A l’esdeveniment han participat Montse Sellarès, Head of Communications and activism a B Lab Spain; Alba Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en Rosaparks; Sònia Recasens, Directora d’estratègia corporativa i assumptes públics a ATREVIA; i Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, las quals van analitzar els beneficis i els reptes de pertànyer a aquesta comunitat.

Avui s'encenen els llums de Nadal a Barcelona i el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya i Granpaso Strategy Company han presentat en la nova edició del Mirador, un estudi innovador que analitza els hàbits, costums i rituals al Nadal. En l'esdeveniment, Adrián Mediavilla, cofundador de (Granpaso) Strategy Company, ha presentat l'estudi El Nou Nadal. D’altre banda, Ruben Navarro Sanchez, VP Brand Màrqueting a Wallapop i Ion Araluce, Soci i director a Good Vibes Media, han compartit les seves conclusions, oferint una visió profunda de com estan evolucionant les tradicions i comportaments entorn d'aquesta festivitat. Tota aquesta xerrada ha estat moderada i liderada per Iolanda Casalà Surribas Casalà, Head of Strategy a McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Modificar cookies