Comunicació Interna: Reptes de futur

Josep Espín,

Comunicació Interna: Reptes de futur


Dimecres, 17 de maig de 2017, de 18 a 19.15h Sala Laporte de la Universitat Oberta de Catalunya (Av. Tibidabo, 39-43. Barcelona). El proper dimecres 17 de maig de 18 a 19.15h tindrà lloc la primera edició dels Debats-Col·loqui del Màster universitari de Comunicació corporativa, protocol i esdeveniments de la UOC. El tema escollit per a aquesta edició és COMUNICACIÓ INTERNA: REPTES DE FUTUR.  En aquest debat comptarem amb la presència de reconeguts professionals, qui ens donaran els seus punts de vista sobre l'estat actual i els reptes que afronta la comunicació interna dins les empreses i les institucions.
  • Maria Rodríguez, directora de Comunicació interna, Desenvolupament i Atenció al Personal i Gerència de Recursos Humans i Organització a l'Ajuntament de Barcelona.
  • Albert Piqué, director de Comunicació interna de TMB.
  • Joan Cuenca, professor col·laborador de l'assignatura Comunicació interna del Màster universitari de Comunicació corporativa, Protocol i Esdeveniments de la UOC.
  • Enric Almuzara, manager de Desenvolupament de Persones del RACC.
  • Laura Verazzi, cofundadora i directora de Vector C, consultora especialitzada en comunicació interna.
  • Cristina Salvador, directora de aPortada, agència amb serveis en Comunicació interna.
  • Elisenda Estanyol, directora acadèmica del màster universitari de Comunicació corporativa, protocol i esdeveniments de la UOC.
L'acte és gratuït, però és necessari inscriure's. Per a més informació consulteu l'enllaç.[:]

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Ahir, 18 de juliol del 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, amb la col·laboració de Both People & Comms - A Newlink Company, Love Rights Global Organization i REDI.LGBTI, van presentar una nova edició del Mirador especial dedicada a la inclusió i la diversitat LGTBIQ+.

Ahir 27 de juny a Barcelona, El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dins del marc dels Miradors que el Col·legi organitza mensualment, van presentar els resultats de l'informe de les principals tendències dels "Premios BCMA 2024" en branded content.

Aquest dijous 30 de maig, s’ha celebrat una altra sessió del Mirador, una trobada mensual que organitza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya al Palau Robert sobre temes d’actualitat i tendències del sector.

En aquesta ocasió el Mirador ha centrat la seva mirada en l’impacte dels patrocinis en els esdeveniments esportius, i ha comptat amb la participació d’Hugo Laborda, Responsable de patrocinis a CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; i Cinto Ajram, Fundador i CEO de CA Sports. Tots ells sota la moderació de Jordi  Aragonés, Founder i CEO de El Impacto Sponsorship i membre del Comitè de Suport de la Junta de Govern del Col·legi.

Modificar cookies