Càpsules de formació en 2 hores

Josep Espín,

Càpsules de formació en 2 hores


Entén i adaptat als canvis: Google, Twitter, fotografia digital, promocions a les xarxes i creació de comunitats. 

9 de juliol, 10 de setembre, 8 d'octubre, 5 de novembre i 3 de desembre

Seu del Col·legi de Periodistes de Catalunya

C/ Rambla de Catalunya, 10

Dijous a les 18:00h

L'APPEC (Associacióde Publicacions Periòdiques en Català) organitza un cicle de formacions sobre noves tecnologies pensades per al dia a dia.

La revolució tecnològica, les noves tendències en el sector i l'arribada de l'era digital  han contribuït a que el sector funcioni d'una manera totalment diferent a com fins ara. Actualment per estar preparats hem de saber com podem posicionar la nostra web ràpidament, com viralitzar continguts a Twitter  o com organitzar un esdeveniment via online. Totes aquestes qüestions i més es tractaran a les càpsules de formació.

En tan sols dues hores, que es dividiran en 50 minuts de teoria, 20 minuts de networking i 50 minuts de interacció, podràs aprendre de la mà de professionals del sector tots els indispensables per estar al dia en el món tecnològic.

Cada sessió té un cost de 6 euros pels membres del Col·legi* i 10 per als que no ho són. Els interessats també us podeu inscriure a totes les sessions de cop amb un cost de 20 euros membres i de 30 no membres.

*Per obtindre el descompte haureu de sol·licitar el codi promocional al Col·legi: info@colpublirp.com o tlf. 93 451 30 69

Programa de sessions

Inscripcions

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Ahir, 18 de juliol del 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, amb la col·laboració de Both People & Comms - A Newlink Company, Love Rights Global Organization i REDI.LGBTI, van presentar una nova edició del Mirador especial dedicada a la inclusió i la diversitat LGTBIQ+.

Ahir 27 de juny a Barcelona, El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dins del marc dels Miradors que el Col·legi organitza mensualment, van presentar els resultats de l'informe de les principals tendències dels "Premios BCMA 2024" en branded content.

Aquest dijous 30 de maig, s’ha celebrat una altra sessió del Mirador, una trobada mensual que organitza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya al Palau Robert sobre temes d’actualitat i tendències del sector.

En aquesta ocasió el Mirador ha centrat la seva mirada en l’impacte dels patrocinis en els esdeveniments esportius, i ha comptat amb la participació d’Hugo Laborda, Responsable de patrocinis a CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; i Cinto Ajram, Fundador i CEO de CA Sports. Tots ells sota la moderació de Jordi  Aragonés, Founder i CEO de El Impacto Sponsorship i membre del Comitè de Suport de la Junta de Govern del Col·legi.

Modificar cookies