Branded Content

Josep Espín,

Branded Content


Lloc: Aula Magna de la UIC Dia: 13 de març Hora: De 09.30 a 14 h

El branded content s’ha convertit en un mètode de comunicació i màrqueting cada vegada més estès. Per això, el 13 de març la Universitat Internacional de Catalunya analitzarà els casos més rellevants en el IV Simposi de Publicitat. 

La jornada comptarà amb la participació del director general del Col·legi de Publicitaris i Relacions Públiques de Catalunya, Antonio Traugott i el director de la Barcelona School of Creativity, David Tetilla.

 

El IV Simposi de Publicitat, dedicat al Branded Content anirà a càrrec de:

1. El professor de Branded Content a la Universitat d'Alacant, Jesús Segarra-Saavedra: "L'auge del branded content: del brand placement en les sèries a les branded webseries"

2. El director creatiu executiu a Tiempo BBDO, Tomás Ferrándiz: “No saps què és el branded fins que no fas branded: els casos pràctics de Litoral i Orca”

3. El Brand Storyteller Strategist a Goodmoment, Daniel Resnich: “El branded content i els seus brivalls. Tres casos rellevants: Ruavieja, Dove i Gillete” 

Consulta aquí el programa complet[:]

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Ahir, 18 de juliol del 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, amb la col·laboració de Both People & Comms - A Newlink Company, Love Rights Global Organization i REDI.LGBTI, van presentar una nova edició del Mirador especial dedicada a la inclusió i la diversitat LGTBIQ+.

Ahir 27 de juny a Barcelona, El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dins del marc dels Miradors que el Col·legi organitza mensualment, van presentar els resultats de l'informe de les principals tendències dels "Premios BCMA 2024" en branded content.

Aquest dijous 30 de maig, s’ha celebrat una altra sessió del Mirador, una trobada mensual que organitza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya al Palau Robert sobre temes d’actualitat i tendències del sector.

En aquesta ocasió el Mirador ha centrat la seva mirada en l’impacte dels patrocinis en els esdeveniments esportius, i ha comptat amb la participació d’Hugo Laborda, Responsable de patrocinis a CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; i Cinto Ajram, Fundador i CEO de CA Sports. Tots ells sota la moderació de Jordi  Aragonés, Founder i CEO de El Impacto Sponsorship i membre del Comitè de Suport de la Junta de Govern del Col·legi.

Modificar cookies