Borsa de treball | Consultor/a sènior

Josep Espín,

Borsa de treball | Consultor/a sènior


Consultor/a sènior - Sosteniblitat Corporativa (Catalunya)

DESCRIPCIÓ Vols formar part d'una consultora líder en solucions i serveis de sostenibilitat global? Si també creus que la sostenibilitat és un aspecte clau per al planeta i tens ganes de ser part de l’equip d’experts que treballa per fer-ho realitat, Anthesis Lavola és la teva empresa! Anthesis Lavola forma part d’Anthesis, el principal grup mundial de professionals dedicats a la sostenibilitat. Treballar amb nosaltres significa estar en una posició pionera on podràs aprendre cada dia i viure en primera persona tots els canvis que tindran lloc durant la dècada decisiva. Si vols ser una part activa en la transformació sostenible, vine amb nosaltres i converteix-te en un Activador de la Sostenibilitat! Actualment busquem una persona organitzada, proactiva, amb experiència en consultoria, acostumada al tracte amb clients i sòlids coneixements en GRI i EINF, que senti afinitat amb els valors i objectius de la nostra empresa, per tal d’incorporar-se com a Consultor/a Sènior a la solució de Sostenibilitat Corporativa.
RESPONSABILITATS
  • Desenvolupar i executar tasques tècniques a la solució de Sostenibilitat Corporativa (assessorar a les empreses en matèria de sostenibilitat, assistir en la definició i elaboració de continguts de memòries de sostenibilitat segons l’estàndard GRI i EINF, elaborar diagnosis i plans o estratègies de sostenibilitat, participar en auditories de RSC i de memòries de sostenibilitat, fer anàlisis de riscos i/o impactes ESG, elaborar estudis i informes diversos...
  • Aportar valor afegit als projectes (gràcies a l’experiència consolidada i els coneixements adquirits en el sector) i assegurar la transferència de coneixement a l’equip de consultors i consultores.
  • Començar a formar-se en la gestió econòmica dels projectes, gestionar petits comptes i liderar equips de treball.
  • Detectar millores en els processos per a la millora contínua i identificar oportunitats i tendències del mercat.
GESTIÓ DE PROJECTES I EQUIPS DE TREBALL
  • Exercir el control tècnic i administratiu del projecte (preveure comandes, albarans, identificar i minimitzar riscos, seguir el marge del projecte, gestionar el contracte amb el client, fer escandalls, realitzar el tancament del projecte...).
  • Preveure els recursos necessaris, ja siguin interns o externs i gestionar les càrregues de treball.
  • Gestionar petits equips de treball i coordinar-lo per assolir l'objectiu definit, detectant les diferents necessitats de formació amb el suport del o de la Mànager.
  • Elaborar ofertes i detectar noves oportunitats de continuïtat amb el client.
  • Efectuar el seguiment comercial de les ofertes delegades pel Director/a de la Solució fins a la resolució.
  • Fer el seguiment de la productivitat dels projectes que es gestioni.
  • Detectar millores dels processos i proposar mesures de correcció per a l’evolució contínua.
ESTUDIS
  • Grau (o diplomatura o llicenciatura) en Economia, Administració i Direcció d’Empreses, Ciències Polítiques, Dret, Sociologia, Publicitat i Relacions Públiques, Ciències Ambientals, Biologia o titulació similar.
  • Es valorarà formació de Màster, Postgrau o Doctorar en: Sostenibilitat i Medi Ambient; Responsabilitat Social Corporativa; Drets Humans; Democràcia i Globalització; Comunicació a les Organitzacions.
EXPERIÈNCIA REQUERIDA Es requerirà experiència mínima de 5 anys en: o Consultoria o Gestió de projectes o Gestió d’equips de treball o Tracte amb clients i relacions comercials o Elaboració de memòries de sostenibilitat, GRI i/o EINF o Estratègies de sostenibilitat alineades als ODS o Anàlisis de riscos i impactes
COMPETÈNCIES/CONEIXEMENTS
  • Orientació comercial, compromís, flexibilitat, alta adaptabilitat al canvi, proactivitat, empoderament personal i intel·ligència emocional; planificació, orientació a l’assoliment d’objectius i iniciativa.
  • Disponibilitat per desplaçar-se.
  • Idiomes: català C1, castellà C1 i anglès (B2).
  • Informàtica: Microsoft Office (Excel, Word, PowerPoint), Outlook, Google.
QUÉ OFEREIXEN? ▪ Formar part d'una organització que treballa per aconseguir un món més sostenible. ▪ Bon ambient de treball. ▪ Projecció i carrera professional. ▪ Formació a càrrec de l’empresa. ▪ Teletreball. ▪ Estabilitat laboral i creixement professional. ▪ Oportunitats internacionals i xarxa de contactes global. ▪ Participació en projectes d’iniciativa social.
CONTRACTACIÓ ▪ Jornada completa en horari flexible (de dilluns a dijous de 8 h a 17 h i els divendres de 8 h a 15 h). ▪ Jornada intensiva (de 8h a 15h) a l'estiu. ▪ Retribució negociable segons expertesa aportada per la persona candidata. ▪ Retribució flexible (assegurança mèdica, guarderia, menjar i/o tiquet transport). ▪ Incorporació immediata (oficina de Barcelona o Manlleu).
Les persones interessades que compleixin els requisits poden presentar el seu currículum a l’adreça de correu electrònic jespin@mktcom.cat. A l’assumpte del correu cal especificar la referència “Consultor/a sènior - Sostenibilitat Corporativa (Catalunya)”.
[:]

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrat el Dia de la Publicitat amb una xocolatada amb xurros i anunciant les claus dels Premis Impacte i "La Nit del Màrqueting i la Comunicació", els quals tornen a Barcelona el 3 de juliol de 2025a les 18:30 en un espai icònic del Port Vell: l’ACEx, l’antic IMAX.

Barcelona, 19 de desembre de 2024 - El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat una nova edició del Mirador dedicada al moviment BCorp, un moviment global de persones que utilitzen els negocis per generar un canvi positiu. A l’esdeveniment han participat Montse Sellarès, Head of Communications and activism a B Lab Spain; Alba Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en Rosaparks; Sònia Recasens, Directora d’estratègia corporativa i assumptes públics a ATREVIA; i Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, las quals van analitzar els beneficis i els reptes de pertànyer a aquesta comunitat.

Avui s'encenen els llums de Nadal a Barcelona i el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya i Granpaso Strategy Company han presentat en la nova edició del Mirador, un estudi innovador que analitza els hàbits, costums i rituals al Nadal. En l'esdeveniment, Adrián Mediavilla, cofundador de (Granpaso) Strategy Company, ha presentat l'estudi El Nou Nadal. D’altre banda, Ruben Navarro Sanchez, VP Brand Màrqueting a Wallapop i Ion Araluce, Soci i director a Good Vibes Media, han compartit les seves conclusions, oferint una visió profunda de com estan evolucionant les tradicions i comportaments entorn d'aquesta festivitat. Tota aquesta xerrada ha estat moderada i liderada per Iolanda Casalà Surribas Casalà, Head of Strategy a McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Modificar cookies