Borsa de treball | Consultor/a sènior

Josep Espín,

Borsa de treball | Consultor/a sènior


Consultor/a sènior - Sosteniblitat Corporativa (Catalunya)

DESCRIPCIÓ Vols formar part d'una consultora líder en solucions i serveis de sostenibilitat global? Si també creus que la sostenibilitat és un aspecte clau per al planeta i tens ganes de ser part de l’equip d’experts que treballa per fer-ho realitat, Anthesis Lavola és la teva empresa! Anthesis Lavola forma part d’Anthesis, el principal grup mundial de professionals dedicats a la sostenibilitat. Treballar amb nosaltres significa estar en una posició pionera on podràs aprendre cada dia i viure en primera persona tots els canvis que tindran lloc durant la dècada decisiva. Si vols ser una part activa en la transformació sostenible, vine amb nosaltres i converteix-te en un Activador de la Sostenibilitat! Actualment busquem una persona organitzada, proactiva, amb experiència en consultoria, acostumada al tracte amb clients i sòlids coneixements en GRI i EINF, que senti afinitat amb els valors i objectius de la nostra empresa, per tal d’incorporar-se com a Consultor/a Sènior a la solució de Sostenibilitat Corporativa.
RESPONSABILITATS
  • Desenvolupar i executar tasques tècniques a la solució de Sostenibilitat Corporativa (assessorar a les empreses en matèria de sostenibilitat, assistir en la definició i elaboració de continguts de memòries de sostenibilitat segons l’estàndard GRI i EINF, elaborar diagnosis i plans o estratègies de sostenibilitat, participar en auditories de RSC i de memòries de sostenibilitat, fer anàlisis de riscos i/o impactes ESG, elaborar estudis i informes diversos...
  • Aportar valor afegit als projectes (gràcies a l’experiència consolidada i els coneixements adquirits en el sector) i assegurar la transferència de coneixement a l’equip de consultors i consultores.
  • Començar a formar-se en la gestió econòmica dels projectes, gestionar petits comptes i liderar equips de treball.
  • Detectar millores en els processos per a la millora contínua i identificar oportunitats i tendències del mercat.
GESTIÓ DE PROJECTES I EQUIPS DE TREBALL
  • Exercir el control tècnic i administratiu del projecte (preveure comandes, albarans, identificar i minimitzar riscos, seguir el marge del projecte, gestionar el contracte amb el client, fer escandalls, realitzar el tancament del projecte...).
  • Preveure els recursos necessaris, ja siguin interns o externs i gestionar les càrregues de treball.
  • Gestionar petits equips de treball i coordinar-lo per assolir l'objectiu definit, detectant les diferents necessitats de formació amb el suport del o de la Mànager.
  • Elaborar ofertes i detectar noves oportunitats de continuïtat amb el client.
  • Efectuar el seguiment comercial de les ofertes delegades pel Director/a de la Solució fins a la resolució.
  • Fer el seguiment de la productivitat dels projectes que es gestioni.
  • Detectar millores dels processos i proposar mesures de correcció per a l’evolució contínua.
ESTUDIS
  • Grau (o diplomatura o llicenciatura) en Economia, Administració i Direcció d’Empreses, Ciències Polítiques, Dret, Sociologia, Publicitat i Relacions Públiques, Ciències Ambientals, Biologia o titulació similar.
  • Es valorarà formació de Màster, Postgrau o Doctorar en: Sostenibilitat i Medi Ambient; Responsabilitat Social Corporativa; Drets Humans; Democràcia i Globalització; Comunicació a les Organitzacions.
EXPERIÈNCIA REQUERIDA Es requerirà experiència mínima de 5 anys en: o Consultoria o Gestió de projectes o Gestió d’equips de treball o Tracte amb clients i relacions comercials o Elaboració de memòries de sostenibilitat, GRI i/o EINF o Estratègies de sostenibilitat alineades als ODS o Anàlisis de riscos i impactes
COMPETÈNCIES/CONEIXEMENTS
  • Orientació comercial, compromís, flexibilitat, alta adaptabilitat al canvi, proactivitat, empoderament personal i intel·ligència emocional; planificació, orientació a l’assoliment d’objectius i iniciativa.
  • Disponibilitat per desplaçar-se.
  • Idiomes: català C1, castellà C1 i anglès (B2).
  • Informàtica: Microsoft Office (Excel, Word, PowerPoint), Outlook, Google.
QUÉ OFEREIXEN? ▪ Formar part d'una organització que treballa per aconseguir un món més sostenible. ▪ Bon ambient de treball. ▪ Projecció i carrera professional. ▪ Formació a càrrec de l’empresa. ▪ Teletreball. ▪ Estabilitat laboral i creixement professional. ▪ Oportunitats internacionals i xarxa de contactes global. ▪ Participació en projectes d’iniciativa social.
CONTRACTACIÓ ▪ Jornada completa en horari flexible (de dilluns a dijous de 8 h a 17 h i els divendres de 8 h a 15 h). ▪ Jornada intensiva (de 8h a 15h) a l'estiu. ▪ Retribució negociable segons expertesa aportada per la persona candidata. ▪ Retribució flexible (assegurança mèdica, guarderia, menjar i/o tiquet transport). ▪ Incorporació immediata (oficina de Barcelona o Manlleu).
Les persones interessades que compleixin els requisits poden presentar el seu currículum a l’adreça de correu electrònic jespin@mktcom.cat. A l’assumpte del correu cal especificar la referència “Consultor/a sènior - Sostenibilitat Corporativa (Catalunya)”.
[:]

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Ahir, 18 de juliol del 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, amb la col·laboració de Both People & Comms - A Newlink Company, Love Rights Global Organization i REDI.LGBTI, van presentar una nova edició del Mirador especial dedicada a la inclusió i la diversitat LGTBIQ+.

Ahir 27 de juny a Barcelona, El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dins del marc dels Miradors que el Col·legi organitza mensualment, van presentar els resultats de l'informe de les principals tendències dels "Premios BCMA 2024" en branded content.

Aquest dijous 30 de maig, s’ha celebrat una altra sessió del Mirador, una trobada mensual que organitza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya al Palau Robert sobre temes d’actualitat i tendències del sector.

En aquesta ocasió el Mirador ha centrat la seva mirada en l’impacte dels patrocinis en els esdeveniments esportius, i ha comptat amb la participació d’Hugo Laborda, Responsable de patrocinis a CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; i Cinto Ajram, Fundador i CEO de CA Sports. Tots ells sota la moderació de Jordi  Aragonés, Founder i CEO de El Impacto Sponsorship i membre del Comitè de Suport de la Junta de Govern del Col·legi.

Modificar cookies