Benvingut al Grup de Joves Estudiants!

Josep Espín,

Benvingut al Grup de Joves Estudiants!


Estàs estudiant el Grau en Publicitat i Relacions Públiques i encara no estàs afiliat al Col·legi de Publicitaris i Relacions Públiques de Catalunya? A què esperes?

A partir del moment en el qual comences a cursar el Grau, ja pots gaudir de l’avantatge que suposa estar afiliat a la nostra entitat i de manera totalment gratuïta, no perdis el temps i aprofita-ho des del primer moment.

Gràcies al Col·legi podràs participar de forma activa en el nostre sector, tindràs l’oportunitat d’assistir a xerrades gratuïtes i cursos sobre temes d’actualitat, podràs registrar els teus projectes per protegir la teva creativitat, optaràs a ofertes de la Borsa de Treball, entre molts altres avantatges.

I a més, si ja t’has graduat no et preocupis, durant els primers dos anys de carrera professional des del Col·legi et brindem l’oportunitat de formalitzar el teu estat a “col·legiat” pagant només el 50% de les quotes; tenint sempre l’exempció de pagament en el cas que no tinguis l’oportunitat d’introduir-te en el món laboral.

Ja ho veus! Al Col·legi tot són oportunitats, no t’ho pensis més... Tens la porta oberta!

[:]

Redes sociales

Búsqueda

Entradas recientes

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrado el Día de la Publicidad con una chocolatada con churros y anunciando las claves de los Premis Impacte y " La Nit del Màrqueting i la Comunicació ", que regresan a Barcelona el 3 de julio de 2025 a las 18:30 en un espacio icónico del Port Vell: el ACEx, el antiguo IMAX.

El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha organizado una nueva edición del Mirador dedicada al movimiento BCorp, un enfoque empresarial global centrado en generar un impacto positivo. El evento ha reunido a expertas destacadas como Montse  Sellarès, Head of Communications and activisim a B Lab Spain; Alba  Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en ROSAPARKS; Sònia  Recasens, Directora de estrategia corporativa y asuntos públicos a ATREVIA y Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, quienes han analizado los beneficios y desafíos de pertenecer a esta comunidad.

Hoy se encienden las luces de Navidaden Barcelona y el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunyay Granpaso Strategy Company han presentado en la nueva edición del Mirador,un estudio innovador que analiza los hábitos, costumbres y rituales en laNavidad. En el evento, Adrián Mediavilla, cofundador de Granpaso, hapresentado el estudio La Nueva Navidad. Por su parte, Rubén Navarro, VPBrand Marketing en Wallapop e Ion Araluce, Socio y director en GoodVibes Media, han compartido sus conclusiones, ofreciendo una visión profunda decómo están evolucionando las tradiciones y comportamientos en torno a estafestividad. Toda esta charla ha sido moderada y liderada por Iolanda Casalà,Head of Strategy en McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legidel Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de noviembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, presentó una nueva edición de el Mirador dedicada a la importancia del mundo sonoro en nuestro sector. Destacados expertos en comunicación y audio branding compartieron sus conocimientos sobre la importancia de la identidad sonora en la estrategia de marcas. Montserrat Vidal-Mestre, Ramon Vives y Toni Otero enfatizaron cómo el sonido puede fortalecer la relación entre las marcas y su público.

Ayer, 23 de octubre, a lo largo de todo el día, se celebró la II Jornada de Comunicación Municipal en el Espacio Francesca Bonnemaison. El acontecimiento, organizado por la Diputación de Barcelona con la colaboración del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya y el Colegio de Periodistas.

Modificar cookies