AR com a formats de comunicació

Josep Espín,

AR com a formats de comunicació


Dani Ebo Director creatiu/art a IM+CÉs aquell professional optimista, incansable i curiós que gaudeix treballant en equip.En més de 15 anys de trajectòria mai ha deixat de formar-me i aprendre noves habilitats. Ha treballat en equips internacionals, en projectes dirigits per objectius, d'innovació i desenvolupament, creatius, de producció i culturals.Compte amb una àmplia base de coneixements, referents visuals i creatius; coneix els millors creadors, les últimes tendències, estudis i tècniques. S'ha esforçat a adquirir habilitats tècniques en camps com el disseny gràfic, motion graphics, disseny téxtil, 3D, maquetació, realització i fotografia, i experiències digitals entre moltes altres, que resulten clau per a poder innovar i dissenyar projectes multidisciplinars. Ha estat molt afortunat per comptar amb la confiança d'equips que l'han ajudat a créixer i segueix amb tantes o més inquietuds que el primer dia. Dirigeix projectes a nivell creatiu i de direcció d'art, “arremangándose” quan fa falta, perquè enten i li agrada aportar als objectius del negoci. En aquests últims anys ha estat fent immersió en els canals digitals, ja no només en xarxes socials si no en altres formats com el AR i VR que ens ajuden a donar nova dimensió a les marques.
[:]

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Ahir, 18 de juliol del 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, amb la col·laboració de Both People & Comms - A Newlink Company, Love Rights Global Organization i REDI.LGBTI, van presentar una nova edició del Mirador especial dedicada a la inclusió i la diversitat LGTBIQ+.

Ahir 27 de juny a Barcelona, El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dins del marc dels Miradors que el Col·legi organitza mensualment, van presentar els resultats de l'informe de les principals tendències dels "Premios BCMA 2024" en branded content.

Aquest dijous 30 de maig, s’ha celebrat una altra sessió del Mirador, una trobada mensual que organitza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya al Palau Robert sobre temes d’actualitat i tendències del sector.

En aquesta ocasió el Mirador ha centrat la seva mirada en l’impacte dels patrocinis en els esdeveniments esportius, i ha comptat amb la participació d’Hugo Laborda, Responsable de patrocinis a CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; i Cinto Ajram, Fundador i CEO de CA Sports. Tots ells sota la moderació de Jordi  Aragonés, Founder i CEO de El Impacto Sponsorship i membre del Comitè de Suport de la Junta de Govern del Col·legi.

Modificar cookies