Alumnes de l’ESRP presenten les seves campanyes del Col·legi

Josep Espín,

Alumnes de l’ESRP presenten les seves campanyes del Col·legi


Ahir, dia 15 de gener de 2015, els alumnes de l’Escola Superior de Relacions Públiques (estudiants de 4rt curs de publicitat i relacions públiques) van presentar els seus treballs de fi de grau a l’Aula Magna de la UPC. Una jornada plena de creativitat, nervis i entrega.

Dos grups van elaborar les seves propostes de campanya per al Col·legi de Publicitaris i Relacions Públiques de Catalunya.

Com a representats del Col·legi van assistir a l'acte en Ton del Pozo, degà i en Jordi de Miquel, vicedegà de publicitat.

 

L’objectiu de la campanya per ambdós equips era aconseguir més col·legiats mitjançant la comunicació.

El grup SETTEL va presentar el seu projecte de campanya enfocat en  relacions públiques. Un projecte que es centrava en com el Col·legi podia arribar a un públic molt concret, els universitaris, amb el plantejament de diferents accions que seguien la mateixa línea.

DSC_0004

Membres de SETTEL exposant. Alex Carcassona, Aleix Brias, Guillem Cañas i Arnau Ametlla.

Per altra banda, l’equip de VANISH&Co. va exposar als membres del Col·legi una campanya de publicitat. El seu eix creatiu es basava en el concepte de: Ja ets un dels nostres, creatiu. La seva proposta va destacar i sorprendre per la originalitat que desprenia.

DSC_0023
Presentació de VANISH&Co. Andrea Elvira, Rosa Arcas, Oscar Ribas i Bernat Montes.

Durant les dos presentacions es va respirar molta professionalitat. Tan SETTEL com VANISH&Co. van demostrar que són universitaris ben preparats per al que els hi espera quan d’aquí pocs mesos es graduïn.

Per últim, agrair als dos grups i a l’ESRP, l’esforç i la implicació que han invertit en aquests projectes.

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrat el Dia de la Publicitat amb una xocolatada amb xurros i anunciant les claus dels Premis Impacte i "La Nit del Màrqueting i la Comunicació", els quals tornen a Barcelona el 3 de juliol de 2025a les 18:30 en un espai icònic del Port Vell: l’ACEx, l’antic IMAX.

Barcelona, 19 de desembre de 2024 - El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat una nova edició del Mirador dedicada al moviment BCorp, un moviment global de persones que utilitzen els negocis per generar un canvi positiu. A l’esdeveniment han participat Montse Sellarès, Head of Communications and activism a B Lab Spain; Alba Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en Rosaparks; Sònia Recasens, Directora d’estratègia corporativa i assumptes públics a ATREVIA; i Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, las quals van analitzar els beneficis i els reptes de pertànyer a aquesta comunitat.

Avui s'encenen els llums de Nadal a Barcelona i el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya i Granpaso Strategy Company han presentat en la nova edició del Mirador, un estudi innovador que analitza els hàbits, costums i rituals al Nadal. En l'esdeveniment, Adrián Mediavilla, cofundador de (Granpaso) Strategy Company, ha presentat l'estudi El Nou Nadal. D’altre banda, Ruben Navarro Sanchez, VP Brand Màrqueting a Wallapop i Ion Araluce, Soci i director a Good Vibes Media, han compartit les seves conclusions, oferint una visió profunda de com estan evolucionant les tradicions i comportaments entorn d'aquesta festivitat. Tota aquesta xerrada ha estat moderada i liderada per Iolanda Casalà Surribas Casalà, Head of Strategy a McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Modificar cookies