After Work amb Alfonso Rodés

Josep Espín,

After Work amb Alfonso Rodés


"Ens toca demostrar. Com a agència és suficient la nostra història o hem d'explicar què aportem?" Alfonso Rodés, president d'Havas Media Group  Imatges de l'acte Video Resum (10 principals conclusions) Alfonso Rodés, president d’Havas Media Group (una de les principals centrals de compra de mitjans del món) ha estat el convidat de la segona sessió de l’Afterwork organitzat pel Col·legi de Publicitaris i Relacions Públiques de Catalunya. A la terrassa Adsmurai, en ple Passeig de Gràcia de Barcelona, amb un ambient distès i un públic de professionals, Alfonso Rodés ha fet un anàlisi de com ha canviat el sector en els darrers anys.

Rodés ha assegurat que s'ha d’entendre que les marques han deixat de ser rellevants per al consumidor. El consumidor vol saber d’una banda quins atributs fan bo el producte -si un calçat és per córrer o per saltar- però alhora també quins atributs socials té: sostenibilitat, condicions laborals dels treballadors, implicació amb el medi ambient... són aquests els que faran que el client tingui una bona experiència d’usuari i la faran rellevant.

Un tema que ha centrat bona part de la conversa ha estat les noves disciplines que revolucionen el sector cada sis mesos. “Ara si no parles de Block chain o d’Amazon en ecommerce, perdràs clients. No n’hi ha prou amb ser només una agència creativa”, ha explicat Rodés. “Avui el sector és una orquestra filharmònica, no una orquestra de cambra. Amb molts instruments. Si no sabem combinar tots els instruments (totes les disciplines) el client no estarà satisfet. Si com a indústria no entenem que per a ser un player important cal col·laborar entre tots especialistes, no anirem enlloc”, ha reblat Rodés. Aquesta forma de treballar conviu amb una part del sector i start-ups que funcionen com Dj’s, controlant els diferents instruments des d’una pantalla.

El president d’Havas, multinacional amb presència a més de trenta països, ha acabat comentant la irrupció de les empreses consultores en la comunicació: “Ells remen cap avall i nosaltres cap amunt”. I segons ell, "Més enllà dels possibles conflictes d’interessos que puguin tenir, nosaltres no tenim més remei que esforçar-nos per a ser millors que ells, perquè de fet, de comunicació en sabem més.”

Sobre els Afterwork de la Comunicació Publicitària i de Relacions Públiques

En el marc de transformació que està duent a terme el Col·legi de Publicitaris i Relacions Públiques de Catalunya, se celebren els Afterwork del sector de la Comunicació Publicitària i Relacions Públiques de Catalunya. Es tracta de trobades informals en les que el convidat és inicialment entrevistat per la degana del Col·legi, Rosa Romà, i posteriorment s’obre un debat distès amb els professionals assistents. A continuació música i cerveses amenitzen l’estona de networking que té lloc a la Terrassa d’Adsmurai.

[:]

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrat el Dia de la Publicitat amb una xocolatada amb xurros i anunciant les claus dels Premis Impacte i "La Nit del Màrqueting i la Comunicació", els quals tornen a Barcelona el 3 de juliol de 2025a les 18:30 en un espai icònic del Port Vell: l’ACEx, l’antic IMAX.

Barcelona, 19 de desembre de 2024 - El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat una nova edició del Mirador dedicada al moviment BCorp, un moviment global de persones que utilitzen els negocis per generar un canvi positiu. A l’esdeveniment han participat Montse Sellarès, Head of Communications and activism a B Lab Spain; Alba Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en Rosaparks; Sònia Recasens, Directora d’estratègia corporativa i assumptes públics a ATREVIA; i Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, las quals van analitzar els beneficis i els reptes de pertànyer a aquesta comunitat.

Avui s'encenen els llums de Nadal a Barcelona i el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya i Granpaso Strategy Company han presentat en la nova edició del Mirador, un estudi innovador que analitza els hàbits, costums i rituals al Nadal. En l'esdeveniment, Adrián Mediavilla, cofundador de (Granpaso) Strategy Company, ha presentat l'estudi El Nou Nadal. D’altre banda, Ruben Navarro Sanchez, VP Brand Màrqueting a Wallapop i Ion Araluce, Soci i director a Good Vibes Media, han compartit les seves conclusions, oferint una visió profunda de com estan evolucionant les tradicions i comportaments entorn d'aquesta festivitat. Tota aquesta xerrada ha estat moderada i liderada per Iolanda Casalà Surribas Casalà, Head of Strategy a McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Modificar cookies