Acord de col·laboració amb l'ACPRI

Josep Espín,

Acord de col·laboració amb l'ACPRI


L’acord signat entre ambdues entitats que reuneixen prop de 2000 professionals del sector de la comunicació preveu realitzar activitats conjuntes per millorar la qualitat professional dels seus membres.   Barcelona, 23 de setembre de 2015. - El Col·legi de Publicitaris i Relacions Públiques de Catalunya i l’Associació Catalana de Protocol i Relacions Institucionals (ACPRI) van signar ahir un conveni de col·laboració entre ambdues entitats. “La finalitat d’aquest conveni és fer activitats que puguin millorar la formació dels professionals de l’àmbit de la comunicació i desenvolupar projectes d’interès comú”, ha explicat Ton del Pozo, degà del Col·legi. Per la seva part, Josep Solà, president de l’ACPRI ha manifestat “l’interès de signar aquest acord de col·laboració per tal d’unir sinergies i compartir el treball que serà en pro del professionals del sector.” Les dues Institucions representen prop de 2000 professionals a Catalunya entre els que estant representats les principals empreses i institucions, agències de publicitat i relacions públiques. A l’acte han estat presents membres de les dues directives encapçalades pel degà del Col·legi, Ton del Pozo i el president de l’ACPRI, Josep Solà.

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Ahir, 18 de juliol del 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, amb la col·laboració de Both People & Comms - A Newlink Company, Love Rights Global Organization i REDI.LGBTI, van presentar una nova edició del Mirador especial dedicada a la inclusió i la diversitat LGTBIQ+.

Ahir 27 de juny a Barcelona, El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dins del marc dels Miradors que el Col·legi organitza mensualment, van presentar els resultats de l'informe de les principals tendències dels "Premios BCMA 2024" en branded content.

Aquest dijous 30 de maig, s’ha celebrat una altra sessió del Mirador, una trobada mensual que organitza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya al Palau Robert sobre temes d’actualitat i tendències del sector.

En aquesta ocasió el Mirador ha centrat la seva mirada en l’impacte dels patrocinis en els esdeveniments esportius, i ha comptat amb la participació d’Hugo Laborda, Responsable de patrocinis a CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; i Cinto Ajram, Fundador i CEO de CA Sports. Tots ells sota la moderació de Jordi  Aragonés, Founder i CEO de El Impacto Sponsorship i membre del Comitè de Suport de la Junta de Govern del Col·legi.

Modificar cookies