#6. La comunicació en l'era de la postveritat

Josep Espín,

#6. La comunicació en l'era de la postveritat


El Mirador Indiscret. La comunicació i el màrqueting del futur sense embuts #6. La comunicació en l'era de la postveritat Dijous, 29 de juny  de 2017 a les 09.00 h Check-in d’assistents de 08.30 a 09.00 h. L'acte finalitza a les 10.30 h. Palau Robert (Pg. de Gràcia, 107. Barcelona) Fes la teva inscripció en el següent enllaç. En aquest sisè esmorzar mirarem de conèixer i aprofundir, a través de diferents perspectives, en com prioritzar els fets davant de les emocions a diferents mitjans, com gestionar una crisi de reputació producte d'una fake news i com aprofundir en tàctiques i tècniques per fer que els valors de les nostres companyies estiguin alineats amb la nostra reputació off i on-line. Per això comptarem amb Carolina López-Nicolau, vocal de la Junta de Govern; Enric Sierra, director adjunt de La Vanguardia; Juanjo Duelo, director general DR Healthcare i Conchita Negueruela, directora de 3lemon.   Enric Sierra (@enricsierra) Periodista. Subdirector de www.lavanguardia.com i adjunt al director de La Vanguardia. Ha treballat per diversos mitjans escrits i audiovisuals, entre d’altres: El Correo Catalán, Cadena 13, Agència EFE, TVE i diari Avui. L’any 2000 va ser membre de l’equip fundador del diari gratuït 20 minutos com a director adjunt i responsable de l’edició de Barcelona. En l’àmbit associatiu, va ser president de l’Asociación Española de Prensa Gratuita. Actualment forma part de la Junta del Col·legi de Periodistes de Catalunya, on ha estat president de la Comissió de Nous Mitjans. Juanjo Duelo, (@JuanjoDuelo) juanjoduelo_200x200 Soci fundador i director General de DR Healthcare i Vicepresident de la Societat Internacional del Dèficit de DAO. Va desenvolupar la seva carrera professional en el sector financer compartint anys també en la docència. En la seva vida sempre li va acompanyar la migranya i coneix la incapacitat i desesperança que aquesta malaltia genera en qui la sofreix. Fa deu anys va decidir abandonar la seva carrera professional per dedicar-se íntegrament a promoure la recerca sobre l'origen de la migranya, emprenent en el 2008 aquest innovador projecte, que li ha portat a concloure avui, amb evidència clínica i científica, que l'origen d'aquesta patologia es deu a un dèficit de DAO. Conchita Negueruela, (@conchita_nd) conchitanegueruela Directora de 3lemon, agència especialitzada en Social CRM, Màrqueting de Guerrilla i Gamificació. Llicenciada en direcció i administració d'empreses per la Universidad de Zaragoza. Inicia la seva trajectòria a 3lemon l'any 2004 com a directora de màrqueting. Forma part de l'equip de Milyuna historias, grup de creadors especialitzats en la realització de Narrativa Transmèdia i produccions d'alt impacte.[:]

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Ahir, 18 de juliol del 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, amb la col·laboració de Both People & Comms - A Newlink Company, Love Rights Global Organization i REDI.LGBTI, van presentar una nova edició del Mirador especial dedicada a la inclusió i la diversitat LGTBIQ+.

Ahir 27 de juny a Barcelona, El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dins del marc dels Miradors que el Col·legi organitza mensualment, van presentar els resultats de l'informe de les principals tendències dels "Premios BCMA 2024" en branded content.

Aquest dijous 30 de maig, s’ha celebrat una altra sessió del Mirador, una trobada mensual que organitza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya al Palau Robert sobre temes d’actualitat i tendències del sector.

En aquesta ocasió el Mirador ha centrat la seva mirada en l’impacte dels patrocinis en els esdeveniments esportius, i ha comptat amb la participació d’Hugo Laborda, Responsable de patrocinis a CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; i Cinto Ajram, Fundador i CEO de CA Sports. Tots ells sota la moderació de Jordi  Aragonés, Founder i CEO de El Impacto Sponsorship i membre del Comitè de Suport de la Junta de Govern del Col·legi.

Modificar cookies