#13. Music Inspiration

Josep Espín,

#13. Music Inspiration


#13. Music inspiration: màrqueting, comunicació i estratègies de la indústria musical Dijous, 31 de maig de 2018 a les 09.00 h  Check-in d’assistents de 08.30 a 09.00 h. L’acte finalitza a les 10.30 h. Palau Robert (Pg. de Gràcia, 107. Barcelona) Inscriu-te aquí

Internet i les plataformes digitals han canviat la forma en què consumim la música actualment. Si abans passava per la compra de vinils, Lp’s, cassets i més tard, cd’s, tot això va canviar amb l’arribada de les noves tecnologies.

I si el consum de música ha canviat, també ho ha fet la forma en què grups i artistes distribueixen i promocionen les seves creacions. La relació amb els mitjans i la seva repercussió conviuen ara amb blogs, revistes online i ràdios digitals, amb retransmissions en viu, les plataformes digitals com Spotify, YouTube  i per descomptat amb les xarxes socials.

Com interaccionen els artistes amb els seus fans a través de Facebook, Twitter i Instagram? Com es transforma aquest vincle en vendes? S’han convertit els concerts, la música en viu i la participació en festivals en la principal font d’ingressos? És més fàcil promoure la teva música ara, però és també més difícil per la major competència? Quin paper hi juguen els influencers?

El 31 de maig donarem resposta a aquestes i altres qüestions que puguin sorgir en la sessió moderada per Marc Puig, vocal de la Junta de Govern del Col·legi, i ho farem gràcies a la participació de Marc Isern, de Vibra Comunicación; Tito Ramoneda, de The Project i Ruben Sierra, de La Pegatina.

 

Marc Isern, director de Vibra Comunicación i Codirector de Halley Records

És el director de Vibra Comunicación, una oficina de premsa que també desenvolupa estratègies de màrqueting per projectes culturals, sobretot de l’àmbit de la música. Actualment també és Co Director de Halley Records, un segell discogràfic creat amb dues altres empreses del sector musical, més relacionades amb el management d’artistes. Com a periodista Co dirigeix el programa “Casa Babylon” a iCatFM, ha estat cap de redacció de la revista Enderrock i col·laborador a mitjans com RAC1, Radio4, Cáñamo, diari Avui, El Periódico de Catalunya o La Banda Elàstica.

Marc Isern ha treballat amb artistes com La Pegatina, Txarango, Joan Dausà, Sopa de Cabra i Els Catarres, entre molts d’altres. També treballa per festivals com Black Music Festival i Strenes de Girona, Acústica de Figueres, Clownia de Sant Joan de les Abadesses, etc.

tito-foto-rodona Tito Ramoneda, president The Project

És president de The Project, empresa fundada l’any 1988 per Juan Roselló i ell mateix. L’any 2004 es va incorporar Iñaki Martí, convertint-se en una de les principals promotores de concerts del país. Com a president de la companyia afronta el repte de l’expansió internacional dels seus continguts empresarials.

Fins a l’any 1984, Tito va estudiar piano i llenguatge musical a l’Aula de Música Moderna i Jazz, al Taller de Músics de Barcelona. Posteriorment s’inicià en el camp de la producció de concerts com a soci de Doctor Music. Desenvolupà diferents projectes de jazz, portant a Barcelona a grans del jazz com Miles Davis, George Benson, etc.

Tito Ramoneda treballa intensament per millorar el sector de la música en directe com indústria cultural en majúscula, i ho fa formant part de diferents juntes i comissions tant d’associacions professionals com de plataformes institucionals. És vicepresident d' APM (Associació de Promotors Musicals).

ruben-foto-rodona Ruben Sierra, fundador del grup La Pegatina

Rubén Sierra, estudiant de Publicitat i Relacions Públiques, fundador del grup de música català La Pegatina, és el responsable de les estratègies i la comunicació de xarxes del grup. Dj com a Ninhodelosrecaos i coodirector del programa de ràdio "Casa Babylon" d' iCat FM amb Marc Isern.

Professor de xarxes al Cabal Musical del Taller de Músics durant dos anys i conferenciant al SAE Institute (Bcn),  Music Mentoring, Fundación d'Autor a l'SGAE o a les Cases de la Música de Catalunya entre d'altres.

Inscriu-te aquí

 [:]

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Ahir, 18 de juliol del 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, amb la col·laboració de Both People & Comms - A Newlink Company, Love Rights Global Organization i REDI.LGBTI, van presentar una nova edició del Mirador especial dedicada a la inclusió i la diversitat LGTBIQ+.

Ahir 27 de juny a Barcelona, El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dins del marc dels Miradors que el Col·legi organitza mensualment, van presentar els resultats de l'informe de les principals tendències dels "Premios BCMA 2024" en branded content.

Aquest dijous 30 de maig, s’ha celebrat una altra sessió del Mirador, una trobada mensual que organitza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya al Palau Robert sobre temes d’actualitat i tendències del sector.

En aquesta ocasió el Mirador ha centrat la seva mirada en l’impacte dels patrocinis en els esdeveniments esportius, i ha comptat amb la participació d’Hugo Laborda, Responsable de patrocinis a CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; i Cinto Ajram, Fundador i CEO de CA Sports. Tots ells sota la moderació de Jordi  Aragonés, Founder i CEO de El Impacto Sponsorship i membre del Comitè de Suport de la Junta de Govern del Col·legi.

Modificar cookies