#TopMarketing amb Ogilvy

Josep Espín,

#TopMarketing amb Ogilvy


Gabriel García de Oro (Barcelona 1976) és llicenciat en Filosofia per la Universitat de Barcelona i coach certificat per la International Coaching Federation. Actualment, exerceix com a Director Creatiu Executiu & Strategy Advisor a Ogilvy Barcelona. García de Oro compagina la seva professió amb la faceta d'escriptor de literatura infantil i juvenil, així com llibres de no ficció. De la seva obra destaquen la sèrie “El club de los caníbales”, “La vuelta al año en 365 cuentos” o “101 cuentos emocionantes”.

La seva passió per l'escriptura i les històries l'ha portat a ser cofundador de Fantàstica Storytelling School, la primera escola dedicada a la formació integral d’storytelling orientada a la transformació de persones i negocis. A més, col·labora en tallers i seminaris sobre creativitat i narrativa a diferents universitats i escoles de negocis, com Brother Barcelona, on exerceix com a Head of Storytelling, ESICEAE, com a membre del consell assessor de màrqueting digital. A “Storycoaching”, la seva última obra publicada, uneix les seves dues grans inquietuds, el relat i el creixement personal, per oferir una visió integrada de la vida com a història, com a relat que ha de ser viscut i, alhora, pot ser construït.

[:]

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Ahir, 18 de juliol del 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, amb la col·laboració de Both People & Comms - A Newlink Company, Love Rights Global Organization i REDI.LGBTI, van presentar una nova edició del Mirador especial dedicada a la inclusió i la diversitat LGTBIQ+.

Ahir 27 de juny a Barcelona, El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dins del marc dels Miradors que el Col·legi organitza mensualment, van presentar els resultats de l'informe de les principals tendències dels "Premios BCMA 2024" en branded content.

Aquest dijous 30 de maig, s’ha celebrat una altra sessió del Mirador, una trobada mensual que organitza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya al Palau Robert sobre temes d’actualitat i tendències del sector.

En aquesta ocasió el Mirador ha centrat la seva mirada en l’impacte dels patrocinis en els esdeveniments esportius, i ha comptat amb la participació d’Hugo Laborda, Responsable de patrocinis a CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; i Cinto Ajram, Fundador i CEO de CA Sports. Tots ells sota la moderació de Jordi  Aragonés, Founder i CEO de El Impacto Sponsorship i membre del Comitè de Suport de la Junta de Govern del Col·legi.

Modificar cookies