#TopMarketing amb BEagency

Josep Espín,

#TopMarketing amb BEagency


pastillainscripcioelhub
pastillainscripciozoom
Micky Ribera, CEO i cofounder de BEagency És emprenedor i especialista en màrqueting i publicitat digital. Des de 2015 és Soci cofundador i CEO de BEagency®, Marketing Omnicanal especialitzats en #BrandFormance.
Marc Sorli, Head of Social [Live] Shopping de BEagency Professional de la comunicació amb 25 anys d'experiència treballant per a marques de múltiples sectors com retail, automoció, alimentació, turisme, decoració i serveis. Amb experiència en múltiples mercats, especialment els llatinoamericans, on va passar 7 anys com Co-Fundador de dos projectes digitals del grup Antai Venture Builder. Des de fa 3 anys dirigeix la productora audiovisual de BEagency, llançant fins avui més de 350 produccions i campanyes per a marques nacionals i multinacionals. Des d'aquesta combinació de backgrounds en comunicació, estratègia digital, desenvolupament de negoci i producció audiovisual, lidera ara l'àrea de Social Live Shopping.
[:]

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Ahir, 18 de juliol del 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, amb la col·laboració de Both People & Comms - A Newlink Company, Love Rights Global Organization i REDI.LGBTI, van presentar una nova edició del Mirador especial dedicada a la inclusió i la diversitat LGTBIQ+.

Ahir 27 de juny a Barcelona, El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dins del marc dels Miradors que el Col·legi organitza mensualment, van presentar els resultats de l'informe de les principals tendències dels "Premios BCMA 2024" en branded content.

Aquest dijous 30 de maig, s’ha celebrat una altra sessió del Mirador, una trobada mensual que organitza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya al Palau Robert sobre temes d’actualitat i tendències del sector.

En aquesta ocasió el Mirador ha centrat la seva mirada en l’impacte dels patrocinis en els esdeveniments esportius, i ha comptat amb la participació d’Hugo Laborda, Responsable de patrocinis a CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; i Cinto Ajram, Fundador i CEO de CA Sports. Tots ells sota la moderació de Jordi  Aragonés, Founder i CEO de El Impacto Sponsorship i membre del Comitè de Suport de la Junta de Govern del Col·legi.

Modificar cookies