La responsabilitat d'acompanyar a les marques

Josep Espín,

La responsabilitat d'acompanyar a les marques


El sector del màrqueting i la comunicació té la responsabilitat d'acompanyar les marques en aquest moment tan important de transformació tecnològica.

  Barcelona, 9 de març de 2022. Avui el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya hem celebrat una nova sessió de La Torradora, en aquesta ocasió sobre Adtech & Martech. L’objectiu ha estat aprofundir en com la tecnologia ha impulsat i creat diferents formats i plataformes publicitàries, com ha revolucionat noves disciplines i entorns tecnològics fruit de l'acceleració de la digitalització a conseqüència de la pandèmia, i quina adaptació i aposta s'està duent a terme tant des de les marques com des de les empreses de serveis. Per parlar-ne, hem comptat amb la participació de Carlos Ortet, fundador de Zoopa; Fredo Sanz, CEO Antiloop Studio; Raúl Gassol, CEO i fundador d’Areyoutalkingtome; Jorge Luna, soci i director general de Luk Hiar; Guille Bernat, Chief Strategy Officer d’Adsmurai; Alba Roig, CCO d’Adsmurai; Ricard Castellet, Chief Digital Transformation Officer a Laboratorios Gebro Pharma; Àngel Baturone, director de vendes de Catalunya i Llevant de Clear Channel España, en una sessió moderada per Daniel Condeminas, col·laborador de Comunicació 21. Tots han estat d’acord en afirmar que estem en el moment més transformador i disruptiu des del naixement d’internet. En l’àmbit tecnològic i de comunicació els darrers anys han estat els més emocionants, posant-se en valor el màrqueting i la tecnologia. D’altra banda han comentat que el moment que estem vivint ara, amb la realitat virtual, les experiències immersives i la interrelació que permet la tecnologia, obre les portes a un nou entorn tecnològic que hem de saber aprofitar. El sector no para de créixer i la comunicació és un pilar essencial en qualsevol negoci. També hi ha hagut un espai per a l’autocrítica. La creativitat publicitària durant molt de temps ha mirat només per si mateixa, ha estat molt endogàmica i excloent.  Així mateix, algunes marques, malgrat la tecnologia que tenim a l’abast, s’han centrat en mitjans tradicionals, sense innovar. S’ha destacat també la necessitat de fer comunitat, de treballar sobre models col·laboratius per potenciar aliances entre empreses que permetin una innovació real. Per acabar s’ha parlat del gran canvi que ens ve a nivell tecnològic i de la responsabilitat que tenim per acompanyar a les empreses en aquest canvi. Hem de saber què oferir i com comunicar-nos.[:]

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Barcelona, 19 de desembre de 2024 - El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat una nova edició del Mirador dedicada al moviment BCorp, un moviment global de persones que utilitzen els negocis per generar un canvi positiu. A l’esdeveniment han participat Montse Sellarès, Head of Communications and activism a B Lab Spain; Alba Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en Rosaparks; Sònia Recasens, Directora d’estratègia corporativa i assumptes públics a ATREVIA; i Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, las quals van analitzar els beneficis i els reptes de pertànyer a aquesta comunitat.

Avui s'encenen els llums de Nadal a Barcelona i el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya i Granpaso Strategy Company han presentat en la nova edició del Mirador, un estudi innovador que analitza els hàbits, costums i rituals al Nadal. En l'esdeveniment, Adrián Mediavilla, cofundador de (Granpaso) Strategy Company, ha presentat l'estudi El Nou Nadal. D’altre banda, Ruben Navarro Sanchez, VP Brand Màrqueting a Wallapop i Ion Araluce, Soci i director a Good Vibes Media, han compartit les seves conclusions, oferint una visió profunda de com estan evolucionant les tradicions i comportaments entorn d'aquesta festivitat. Tota aquesta xerrada ha estat moderada i liderada per Iolanda Casalà Surribas Casalà, Head of Strategy a McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Ahir, 18 de juliol del 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, amb la col·laboració de Both People & Comms - A Newlink Company, Love Rights Global Organization i REDI.LGBTI, van presentar una nova edició del Mirador especial dedicada a la inclusió i la diversitat LGTBIQ+.

Modificar cookies