Ibai i Piqué 2.0

Josep Espín,

Ibai i Piqué 2.0


El món del màrqueting i de la comunicació en general està canviant a gran velocitat.  Abans amb un bon anunci de 20 segons col·locat estratègicament al prime time televisiu arribaves a tothom. Ara tot és més complex. Necessites posicionar-te a Youtube, Facebook, Instagram i Tik Tok, les cadenes digitals per excel·lència. Necessites un bon youtuber si vols vendre això o bé una bona influencer per vendre allò o un bon streamer per tot plegat. Quan el passat 21 d’Agost l’Ibai Llanos anunciava a Twitter que volia organitzar “el Mundial de esto” (en referència a un vídeo de dos germans jugant al menjador de casa a evitar que un globus toqués a terra) no crec que imaginés com acabaria tot plegat. Vint dies més tard, en Gerard Piqué veia el tweet d’en Llanos i comunicava urbi et orbi que si obtenien 50.000 retweets, organitzarien amb l’Ibai aquest Mundial el 14 d’Octubre. Dit i fet, 63.000 retweets més tard, a les 19 hores del dia assenyalat començava puntualment el primer “Balloon World Cup”. A les instal·lacions de Port Aventura, s’hi havia reproduït perfectament un menjador amb els seus obstacles naturals i els jugadors dels diferents països eren preparats per a evitar que el globus toqués a terra. La plataforma escollida per a arribar a l’audiència? Twitch!  La mateixa que havien escollit anteriorment per a retransmetre la Copa América de futbol i la que en Llanos va fer servir per la primera entrevista a Messi com a nou jugador del PSG. Per posar-ho encara més difícil als jugadors que representaven a Perú i Alemanya a la gran final, al bell mig del “terreny de joc” i van instal·lar el Volkswagen ID3, el nou cotxe elèctric de la marca alemanya. Els periodistes Roberto Gómez, Juanma Castaño i Manolo Lama diuen que no ho entenen però diria que és ben fàcil. L’audiència va ser de 600.000 persones. Màrqueting en estat pur.  
Xavier Mitjavila va iniciar la seva carrera professional a Danone on va ser Director de Màrqueting a Portugal, Itàlia, França i Espanya. Després d’aquesta etapa va arribar a Danone Itàlia com a director general. Així, Mitjavila ha desenvolupat bona part de la seva carrera professional en la companyia làctia abans d’entrar a JDE a l’abril de 2013. Jacobs Douwe Egberts (JDE) és una multinacional alimentària, que es defineix com “la major companyia del món dedicada únicament al cafè” i compta amb marques molt populars a Espanya, com Café Marcilla, Saimaza o càpsules de cafè L’Or i infusions com Hornimans. A JDE, Xavier Mitjavila ha estat general Manager a Espanya, Europa del Sud i després França.
Més informació a http://xaviermitjavila.com/
 [:]

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrat el Dia de la Publicitat amb una xocolatada amb xurros i anunciant les claus dels Premis Impacte i "La Nit del Màrqueting i la Comunicació", els quals tornen a Barcelona el 3 de juliol de 2025a les 18:30 en un espai icònic del Port Vell: l’ACEx, l’antic IMAX.

Barcelona, 19 de desembre de 2024 - El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat una nova edició del Mirador dedicada al moviment BCorp, un moviment global de persones que utilitzen els negocis per generar un canvi positiu. A l’esdeveniment han participat Montse Sellarès, Head of Communications and activism a B Lab Spain; Alba Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en Rosaparks; Sònia Recasens, Directora d’estratègia corporativa i assumptes públics a ATREVIA; i Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, las quals van analitzar els beneficis i els reptes de pertànyer a aquesta comunitat.

Avui s'encenen els llums de Nadal a Barcelona i el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya i Granpaso Strategy Company han presentat en la nova edició del Mirador, un estudi innovador que analitza els hàbits, costums i rituals al Nadal. En l'esdeveniment, Adrián Mediavilla, cofundador de (Granpaso) Strategy Company, ha presentat l'estudi El Nou Nadal. D’altre banda, Ruben Navarro Sanchez, VP Brand Màrqueting a Wallapop i Ion Araluce, Soci i director a Good Vibes Media, han compartit les seves conclusions, oferint una visió profunda de com estan evolucionant les tradicions i comportaments entorn d'aquesta festivitat. Tota aquesta xerrada ha estat moderada i liderada per Iolanda Casalà Surribas Casalà, Head of Strategy a McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Modificar cookies