#ELMirador: 10 Punts Clau - Lideratge Femení

Albert Rodriguez,

#ELMirador: 10 Punts Clau - Lideratge Femení


Avui dijous, 28 de setembre, hem estrenat la temporada amb una sessió molt important i necessària d' #ElMirador que ha posat la mirada en el lideratge femení i en la responsabilitat de la comunicació per una societat més igualitària. 


Ens han acompanyat Roser Tiana , Anna Caula Paretas i Elisabet Vallsbet  tot moderat per Àngels Bardinas


Aquestes són algunes de les conclusions: 


1. L'entorn en el sector del màrqueting i la comunicació, és bàsicament femení, però, per contra, trobem que els lideratges són encara majoritàriament masculins.


2. Existeixen diferències entre homes i dones a l'hora de liderar. La humanitat, la sensibilitat així com el vessant més social i d'escolta són virtuts que aporta el lideratge femení a les empreses.


3.  Moltes dones senten la necessitat de masculinitzar el seu comportament per encaixar en el grup.


4.  Si alguna professió pot impulsar la conscienciació sobre la igualtat de gènere, és la dels professionals del màrqueting i la comunicació.


5.  No existeix una clau màgica, però el camí correcte està a compartir inquietuds, normalitzar la realitat de les dones i traslladar el debat del lideratge femení cap als homes.


6.  La comunicació té el poder per crear i transformar imaginaris, així com per fer visibles causes socials com és el cas de la lluita per la igualtat de gènere


7. El lideratge femení té un caràcter més emocional i empàtic.


8.  En les relacions públiques les dones arriben a més càrrecs de lideratge que en la publicitat.


9.El síndrome de l'impostor, el problema amb la conciliació, la falta d'empatia vers a la maternitat i l'oblit són barreres que sovint troba una dona en el seu camí professional.


10. És important el debat entre sectors i àmbits per impulsar el lideratge femení i el canvi cap a una igualtat real.


➡️ Tota la Notícia 🔗


Des del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya volem agrair a totes tres ponents per l'enriquidor debat , a Àngels Bardina per conduir l'acte de manera brillant i a la Generalitat per deixar-nos, un cop més, gaudir del  Palau Robert , tot un luxe!

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Ahir, 18 de juliol del 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, amb la col·laboració de Both People & Comms - A Newlink Company, Love Rights Global Organization i REDI.LGBTI, van presentar una nova edició del Mirador especial dedicada a la inclusió i la diversitat LGTBIQ+.

Ahir 27 de juny a Barcelona, El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dins del marc dels Miradors que el Col·legi organitza mensualment, van presentar els resultats de l'informe de les principals tendències dels "Premios BCMA 2024" en branded content.

Aquest dijous 30 de maig, s’ha celebrat una altra sessió del Mirador, una trobada mensual que organitza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya al Palau Robert sobre temes d’actualitat i tendències del sector.

En aquesta ocasió el Mirador ha centrat la seva mirada en l’impacte dels patrocinis en els esdeveniments esportius, i ha comptat amb la participació d’Hugo Laborda, Responsable de patrocinis a CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; i Cinto Ajram, Fundador i CEO de CA Sports. Tots ells sota la moderació de Jordi  Aragonés, Founder i CEO de El Impacto Sponsorship i membre del Comitè de Suport de la Junta de Govern del Col·legi.

Modificar cookies