FightingCovid | Debat online

FightingCovid són les nostres sessions de debat online pensades per tractar tots aquells aspectes que la situació generada per la Covid-19 ens ha dut i des de diferents vessamnts.


LA LLAR: UNA NOVA OPORTUNITAT DE RELACIÓ ENTRE LES MARQUES I ELS CONSUMIDORS? 

Amb Jordi Torrents, Conseller Delegat CollaboraBrands i Jordi Guix, Chief Strategy Officer La Casa de Carlota & Firends.
Dijous, 04-03-2021 a les 10 h al nostre compte d’Instragram (mktcomcat)

+ Vídeo de la sessió

AUDIO MARKETING I EL BOOM DE CLUBHOUSE: Noves oportunitats per a les marques

Amb Gerard Olivé, coCEO i coFounder d’Antai, Anna Boldú, CEO i coFounder de PlátanoMelón i Micky Ribera, soci cofundador i CEO de BeAgency®.
Dimecres, 17-02-2021 a les 10 h al nostre compte d’Instragram

+ Vídeo de la sessió

IT AS SERVICES: La clau de la realitat postpandèmia

Amb Berta Fola, CEO i fundadora Carpe Diem Comunicación i Montserrat Peidro-Insa, directora general d’Also Cloud Espanya.
Divendres, 05-02-2021 a les 10 h al nostre compte d’Instragram

+ Vídeo de la sessió

⇒ BIDEN-TRUMP: Estratègies de comunicació a les eleccions dels Estats Units

Amb Antoni Gutiérrez-Rubí, Fundador i director d’Ideograma i Oscar Iniesta, Soci director sènior a Llorente y Cuenca.
Divendres, 20-11-2020

+ Vídeo de la sessió 

⇒ La formació d’avui i de futur. Canvis en el model educatiu

Amb Silvia Sivera (UOC) i Josep Ma. Picola (Blanquerna. URL)
Dimarts, 20-10-2020.

+ Vídeo de la sessió

⇒ Marques valentes i emprenedoria en temps de crisi

Amb María Muntaner (Catherine&Mercedes) i Álber Fernández (LaBuena)
Viernes, 09-10-2020.

+ Vídeo de la sessió

Les empreses han d’apostar per Tik Tok? 

Amb Berta Campos (Adsmurai) i Joan Castillo (LEWIS)
Dijous, 16-07-2020.

+ Vídeo de la sessió

⇒ Un nou escenari per al món dels esdeveniments

Amb Micky Ribera (BeAgency) i Agustín Torres (eWorld)
Dimarts, 22-09-2020.

+ Vídeo de la sessió

⇒ Comunicació, tecnología i audiovisual

Amb Raúl Gassol (Areyoutalkingtome) i Carlos Ortet (Zoopa)
Dilluns, 08-06-2020.

+ Vídeo de la sessió 

⇒ Creativitat en remot. Sempre un valor diferencial. Durant la pandèmia també?

Amb Hugo Olivera (Full Circle Karma) i Gabriel Silveira (Evil Love)
Dijous, 18-05-2020.

+ Vídeo de la sessió

⇒ Com s’ho estan fent els comerços i les agències petites?

Amb Marta Catasús (OOMKT) i Marta Royo (Mosaiking)
Dijous, 11-06-2020.

+ Vídeo de la sessió

⇒ Gestió de clients en temps de confinament

Amb Marc Cortés (Roca Salvatella) i  Miquel Campmany (Nestlé).
Dijous, 21-05-2020.

+ Vídeo de la sessió

⇒  Com està afectant al sector la situació actual?

Amb Àlex Marquina (CCMA), Pablo de Porcioles(Godó Strategies), Enric Ne l·lo (Full Circle Karma), Eduard Amiel (Carat Barcelona) i Sergi Nebot (Revista Control).
Dimecres, 08-04-2020.

+ El contingut.
+ Audio de la sessió

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Ahir, 18 de juliol del 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, amb la col·laboració de Both People & Comms - A Newlink Company, Love Rights Global Organization i REDI.LGBTI, van presentar una nova edició del Mirador especial dedicada a la inclusió i la diversitat LGTBIQ+.

Ahir 27 de juny a Barcelona, El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dins del marc dels Miradors que el Col·legi organitza mensualment, van presentar els resultats de l'informe de les principals tendències dels "Premios BCMA 2024" en branded content.

Aquest dijous 30 de maig, s’ha celebrat una altra sessió del Mirador, una trobada mensual que organitza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya al Palau Robert sobre temes d’actualitat i tendències del sector.

En aquesta ocasió el Mirador ha centrat la seva mirada en l’impacte dels patrocinis en els esdeveniments esportius, i ha comptat amb la participació d’Hugo Laborda, Responsable de patrocinis a CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; i Cinto Ajram, Fundador i CEO de CA Sports. Tots ells sota la moderació de Jordi  Aragonés, Founder i CEO de El Impacto Sponsorship i membre del Comitè de Suport de la Junta de Govern del Col·legi.

Modificar cookies