#EL MIRADOR: Com es guanyen unes Eleccions? De les Municipals a les Generals: Les claus en Comunicació Política

Palau Robert de Barcelona / Pg. de Gràcia 107 BCN

Aquest esdeveniment ha vençut

El 23 de juliol tindrem Eleccions Generals i acabem de sortir d'unes Municipals. Com gestionen la comunicació els partits polítics? Quins canals utilitzen? Quines estratègies apliquen per arribar als seus públics objectius? En definitiva, com es guanyen unes eleccions? 

El proper  dijous 6 de juliol   , organitzarem el darrer Mirador de la temporada i parlarem de com organitzen la seva comunicació els partits polítics i quines són les claus per guanyar unes eleccions. 

En aquesta jornada comptarem amb la participació de   Tolo Moya  ,  Director de Comunicació d'ERC; Jordi Martí  Cap de campanya de Junts per Catalunya a l’Ajuntament de Barcelona i Juan Milián Coordinador General d'Estratègia i Comunicació del Partit Popular de Catalunya. 

La sessió serà moderada per  Alba Roig  vicedegana de Comunicació i RRPP del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya. 


Recorda que les places són limitades!


Dijous 6 de juliol , 9:00h -10:30h 

Palau Robert de Barcelona ( Pg. de Gràcia 107)


Aquest esdeveniment ha vençut

Data i hora


Afegir al calendari 2023-07-0609:00 2023-07-0610:45 Europe/Madrid #EL MIRADOR: Com es guanyen unes Eleccions? De les Municipals a les Generals: Les claus en Comunicació Política Palau Robert de Barcelona / Pg. de Gràcia 107 BCN

Lloc

Palau Robert de Barcelona / Pg. de Gràcia 107 BCN

Etiquetes

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Ahir, 18 de juliol del 2024, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, amb la col·laboració de Both People & Comms - A Newlink Company, Love Rights Global Organization i REDI.LGBTI, van presentar una nova edició del Mirador especial dedicada a la inclusió i la diversitat LGTBIQ+.

Ahir 27 de juny a Barcelona, El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, el BCMA i RAKUTEN TV, de la mà d'IPSOS, dins del marc dels Miradors que el Col·legi organitza mensualment, van presentar els resultats de l'informe de les principals tendències dels "Premios BCMA 2024" en branded content.

Aquest dijous 30 de maig, s’ha celebrat una altra sessió del Mirador, una trobada mensual que organitza el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya al Palau Robert sobre temes d’actualitat i tendències del sector.

En aquesta ocasió el Mirador ha centrat la seva mirada en l’impacte dels patrocinis en els esdeveniments esportius, i ha comptat amb la participació d’Hugo Laborda, Responsable de patrocinis a CUPRA Global; Judith Rubinat, Managing Director de NSN; Olga Martínez, Corporate Affairs & Sustainability EMEA de Grupo Bimbo; i Cinto Ajram, Fundador i CEO de CA Sports. Tots ells sota la moderació de Jordi  Aragonés, Founder i CEO de El Impacto Sponsorship i membre del Comitè de Suport de la Junta de Govern del Col·legi.

Modificar cookies