CURS GRATUÏT: La Comunicació No Violenta: de l’exigència a la petició

Online

En reunions, presentacions o converses difícils, la manera com ens comuniquem pot obrir o tancar espais de col·laboració. Saber distingir entre observació i judici, escoltar activament i utilitzar un llenguatge adaptatiu són eines poderoses per crear entorns segurs i constructius. La Comunicació No Violenta (CNV) et permet aprendre a comunicar amb consciència, transformant exigències en peticions i conflictes en oportunitats de diàleg.

Aquesta formació t'interessa si vols:

  • Expressar-te de manera honesta i oberta és clau per generar connexió i establir relacions de confiança.

  • Conèixer els 4 pilars fonamentals per estructurar la comunicació i practicar l'escolta activa.

  • Prendre consciència del poder d'escollir com et comuniques.

Aprendràs:

  • CNV: 4 elements com a punt de partida: observar, sentir, necessitar, demanar.

  • Observació o avaluació? Judicis i altres “drogues” del llenguatge.

  • Rebre un missatge negatiu: 4 claus.

  • El llenguatge adaptatiu: parlar en positiu.

El llenguatge construeix identitats, crea realitats i genera oportunitats.
La paraula és la porta, la teva comunicació és la clau.

Sobre la formadora
La sessió serà conduïda per Susana Espinal, filòloga especialista en Habilitats Comunicatives i Oratòria, amb Màster en Comunicació Estratègica i Problem Solving, i formació en Intel·ligència Emocional i PNL.
Durant la formació, Susana compartirà eines pràctiques i casos reals que permetran aplicar la CNV de manera immediata, potenciant la connexió i la col·laboració dins l'entorn professional.


📅 Dijous 6 de novembre · de 14 h a 16 h
💻Formació online gratuïta per a col·legiats/ades i partners corporatius del Col·legi

Reserva la teva plaça i aprèn a comunicar-te amb claredat i empatia.


Data i hora


Afegir al calendari 2025-11-0614:00 2025-11-0616:00 Europe/Madrid CURS GRATUÏT: La Comunicació No Violenta: de l’exigència a la petició Online

Lloc

Online

Etiquetes

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrat el Dia de la Publicitat amb una xocolatada amb xurros i anunciant les claus dels Premis Impacte i "La Nit del Màrqueting i la Comunicació", els quals tornen a Barcelona el 3 de juliol de 2025a les 18:30 en un espai icònic del Port Vell: l’ACEx, l’antic IMAX.

Barcelona, 19 de desembre de 2024 - El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat una nova edició del Mirador dedicada al moviment BCorp, un moviment global de persones que utilitzen els negocis per generar un canvi positiu. A l’esdeveniment han participat Montse Sellarès, Head of Communications and activism a B Lab Spain; Alba Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en Rosaparks; Sònia Recasens, Directora d’estratègia corporativa i assumptes públics a ATREVIA; i Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, las quals van analitzar els beneficis i els reptes de pertànyer a aquesta comunitat.

Avui s'encenen els llums de Nadal a Barcelona i el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya i Granpaso Strategy Company han presentat en la nova edició del Mirador, un estudi innovador que analitza els hàbits, costums i rituals al Nadal. En l'esdeveniment, Adrián Mediavilla, cofundador de (Granpaso) Strategy Company, ha presentat l'estudi El Nou Nadal. D’altre banda, Ruben Navarro Sanchez, VP Brand Màrqueting a Wallapop i Ion Araluce, Soci i director a Good Vibes Media, han compartit les seves conclusions, oferint una visió profunda de com estan evolucionant les tradicions i comportaments entorn d'aquesta festivitat. Tota aquesta xerrada ha estat moderada i liderada per Iolanda Casalà Surribas Casalà, Head of Strategy a McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Modificar cookies