Primer estudi sobre creadors de contingut a Catalunya Veu i valor en català: radiografia del sector, reptes actuals i oportunitats de futur

Palau Robert de Barcelona / Pg. de Gràcia 107 BCN

Coneixerem el panorama actual i les necessitats dels creadors de contingut a Catalunya a partir dels resultats d’una enquesta anònima realitzada a centenars de professionals del sector. Aquesta trobada té com a objectiu fomentar el coneixement, la reflexió i el diàleg per impulsar la comunitat i la presència dels creadors de contingut en català. Posarem sobre la taula dades i idees clau per entendre millor el sector, els seus reptes i oportunitats.

Programa de l’acte:
Benvinguda i presentació institucional:
Miquel Campmany, 
president del Col·legi Oficial del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, i Ramon Grau, president de l’AMIC, obriran l’acte amb unes paraules de benvinguda i introduiran la importància d’aquest projecte.

Presentació dels resultats de l’enquesta:
Arnau Sanz, de Karmina, 
presentarà les conclusions i la informació més rellevant que s’ha recollit en aquesta enquesta anònima, que ofereix una visió detallada del perfil, les necessitats i les opinions dels creadors de contingut.

Taula rodona i debat:
Moderada per Mariola Dinares, comptarà amb la participació de diferents agents clau del sector per compartir experiències, debatre els resultats i explorar possibles passos futurs:
•    Joan Marc Garcia, Territory Influence
•    Jordina Cot, 
creadora de contingut
•    Long LiXue, 
creador de contingut
•    Mia Ortet, 
Vadebó


Data i hora


Afegir al calendari 2025-05-2909:00 2025-05-2911:00 Europe/Madrid Primer estudi sobre creadors de contingut a Catalunya Veu i valor en català: radiografia del sector, reptes actuals i oportunitats de futur Palau Robert de Barcelona / Pg. de Gràcia 107 BCN

Lloc

Palau Robert de Barcelona / Pg. de Gràcia 107 BCN

Etiquetes

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrat el Dia de la Publicitat amb una xocolatada amb xurros i anunciant les claus dels Premis Impacte i "La Nit del Màrqueting i la Comunicació", els quals tornen a Barcelona el 3 de juliol de 2025a les 18:30 en un espai icònic del Port Vell: l’ACEx, l’antic IMAX.

Barcelona, 19 de desembre de 2024 - El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat una nova edició del Mirador dedicada al moviment BCorp, un moviment global de persones que utilitzen els negocis per generar un canvi positiu. A l’esdeveniment han participat Montse Sellarès, Head of Communications and activism a B Lab Spain; Alba Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en Rosaparks; Sònia Recasens, Directora d’estratègia corporativa i assumptes públics a ATREVIA; i Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, las quals van analitzar els beneficis i els reptes de pertànyer a aquesta comunitat.

Avui s'encenen els llums de Nadal a Barcelona i el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya i Granpaso Strategy Company han presentat en la nova edició del Mirador, un estudi innovador que analitza els hàbits, costums i rituals al Nadal. En l'esdeveniment, Adrián Mediavilla, cofundador de (Granpaso) Strategy Company, ha presentat l'estudi El Nou Nadal. D’altre banda, Ruben Navarro Sanchez, VP Brand Màrqueting a Wallapop i Ion Araluce, Soci i director a Good Vibes Media, han compartit les seves conclusions, oferint una visió profunda de com estan evolucionant les tradicions i comportaments entorn d'aquesta festivitat. Tota aquesta xerrada ha estat moderada i liderada per Iolanda Casalà Surribas Casalà, Head of Strategy a McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Modificar cookies