Els nous models de negoci de les plataformes digitals

Palau Robert (Pg de Gràcia, 107)

Aquest esdeveniment ha vençut

Les grans plataformes han reduït el nombre de subscriptors i busquen noves formes de finançar-se, i ho faran a través de la publicitat. Sembla, doncs, que van cap a un model de televisió més tradicional que justament amb l'expansió de les mateixes plataformes s'ha estat qüestionant durant els darrers anys.

Què implica aquest fet per a la televisió tradicional i les plataformes digitals? Com repercuteix en les agències de mitjans? Què representa per a les marques? I pels consumidors?

A aquestes i altres qüestions donarem resposta en el darrer mirador de l'any. Per fer-ho, comptarem amb Yolanda García Masiques, directora de l'Àrea Comercial de Publicitat de Movistar+; Javier Martínez, director comercial d'Atresmedia Publicidad i una marca pendent de confirmar, en una sessió moderada per Eduard Amiel, Manager Director de Denstu Internacional.


Aquest esdeveniment ha vençut

Data i hora


Afegir al calendari 2022-11-3009:00 2022-11-3010:30 Europe/Madrid Els nous models de negoci de les plataformes digitals Palau Robert (Pg de Gràcia, 107)

Lloc

Palau Robert (Pg de Gràcia, 107)

Etiquetes

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

Des del Col·legi volem donar el màxim servei possible als nostres membres, i com a conseqüència, a partir d'ara oferirem de manera gratuïta als nostres col·legiats i partners corporatius, una oferta de cursos intensius de qualitat, de la mà dels millors professionals en cadascuna de les matèries.

Barcelona, 20 de març de 2024. El Col·legi Oficial del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat aquest matí una altra sessió mensual d’El Mirador, que ha posat la seva mirada en l’impacte que té l’algorisme digital sobre el consum de continguts dels usuaris.

Barcelona, 29 de febrer de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat una altra sessió mensual d'El Mirador, que ha posat la seva mirada en l’impacte que té la Intel·ligència Artificial (IA) en el món laboral del màrqueting i la comunicació.

Barcelona, 25 de gener de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, l'Asociación Española de Anunciantes (aea) i SCOPEN, de la mà d'Ipsos, dins del marc dels Miradors que el Col·legi organitza mensualment, han presentat aquest matí al Reial Cercle Artístic de Barcelona, els resultats de l'informe de les principals tendències dels "Premios Eficacia" en la comunicació comercial.

Modificar cookies