MARKETING AUTOMATION: com utilitzar les dades per a vendre. Descobreix la tecnologia que està darrere de les empreses de més èxit.

Aquest esdeveniment ha vençut

DESCRIPCIÓ DEL CURS

L'automatització és una tendència que està afectant a tots els sectors, i el món del màrqueting no és immune: sistemes cada vegada més intel·ligents s'encarreguen, incansables, de les tasques més repetitives. 
Alhora s'obren noves oportunitats per aquells perfils capaços de comprendre i dominar els programaris d'intel·ligència artificial que controlen el màrqueting automàtic.  
Amb aquest curs teòric i pràctic d'introducció, coneixeràs de forma didàctica els fonaments del màrqueting automàtic, adquirint una visió general de les noves tendències del màrqueting digital i la captació de clients mitjançant les eines digitals i els continguts personalitzats. 
 


DIRIGIT A 
Professionals del sector del màrqueting, comunicació, publicitat i relacions públiques que estiguin treballant en agències de publicitat i de mitjans, departaments de màrqueting i/o publicitat d’anunciants, mitjans de comunicació, professionals de proveïdors de serveis  i tecnologia, start-ups, consultors, freelancers, joves professionals…
 


CONTINGUT DEL CURS   


1. Teoria de l'Inbound Marketing. Coneixerem la metodologia anomenada Inbound Màrqueting i altres conceptes de la base de l'automatització com ara:
• El perfil del comprador (Buyer Persona)
• L'embut de conversió (Conversion Funnel)
• Buyer 's Journey
• La criança de clients (Lead Nurturing)
• El màrqueting de continguts


2. Tasques i processos. L'automatització de màrqueting estandarditza, les tasques fonamentals lligades a l'embut de venda digital, les quals en estar integrades dins d’un programari, resulten més senzilles i econòmiques d’executar i permeten programar i mecanitzar els següents processos:
• la identificació i seguiment de l'usuari per tal de conèixer els seus gustos i preferències a partir de la seva activitat digital.
• la segmentació automàtica dels usuaris basada en filtres intel·ligents.
• qualificació (lead scoring) i assignació de punts als usuaris en funció de la seva interacció amb els continguts proposats a fi de convertir els usuaris de MQL (Marketing Qualified Leads) a SQL (Sales Qualified Leads).
• Orquestració de campanyes: eina de workflows de processos i lògica de l'automatització d'un embut de conversió.
 


PROFESSOR Fabio Bugalla,  és fundador de Marketic, empresa especialitzada en Marketing Automation. Compta amb més de vint anys en el sector del màrqueting digital. Com a formador imparteix cursos i seminaris per a la Diputació de Barcelona i Universitats i Escoles de Negoci com Euncet, Geneva Business School i Insa. El 2015 funda Marketic amb l'objectiu de difondre l'automatització del màrqueting entre les pimes. Arquitecte de formació, té un Màster en Màrqueting per ICT, parla 5 idiomes i ha viscut en diversos països europeus i de Sud-amèrica abans d'establir-se a Barcelona


TOTS ELS DETALLS    


Places limitades: 35, per ordre d'inscripció.
Preus: Membres (Col·legiats i afiliats): 20 € - No membres: 50 €
Diploma: Els assistents al curs obtindran un diploma personalitzat i signat per la Degana del Col·legi com a reconeixement als continguts adquirits.
 
 


Aquest esdeveniment ha vençut

Data i hora


Afegir al calendari 2020-03-1714:00 2020-03-1716:00 Europe/Madrid MARKETING AUTOMATION: com utilitzar les dades per a vendre. Descobreix la tecnologia que està darrere de les empreses de més èxit. Barcelona Josep Espin jespin@colpublirp.com

Lloc

Ponent

Josep Espin

Etiquetes

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrat el Dia de la Publicitat amb una xocolatada amb xurros i anunciant les claus dels Premis Impacte i "La Nit del Màrqueting i la Comunicació", els quals tornen a Barcelona el 3 de juliol de 2025a les 18:30 en un espai icònic del Port Vell: l’ACEx, l’antic IMAX.

Barcelona, 19 de desembre de 2024 - El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat una nova edició del Mirador dedicada al moviment BCorp, un moviment global de persones que utilitzen els negocis per generar un canvi positiu. A l’esdeveniment han participat Montse Sellarès, Head of Communications and activism a B Lab Spain; Alba Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en Rosaparks; Sònia Recasens, Directora d’estratègia corporativa i assumptes públics a ATREVIA; i Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, las quals van analitzar els beneficis i els reptes de pertànyer a aquesta comunitat.

Avui s'encenen els llums de Nadal a Barcelona i el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya i Granpaso Strategy Company han presentat en la nova edició del Mirador, un estudi innovador que analitza els hàbits, costums i rituals al Nadal. En l'esdeveniment, Adrián Mediavilla, cofundador de (Granpaso) Strategy Company, ha presentat l'estudi El Nou Nadal. D’altre banda, Ruben Navarro Sanchez, VP Brand Màrqueting a Wallapop i Ion Araluce, Soci i director a Good Vibes Media, han compartit les seves conclusions, oferint una visió profunda de com estan evolucionant les tradicions i comportaments entorn d'aquesta festivitat. Tota aquesta xerrada ha estat moderada i liderada per Iolanda Casalà Surribas Casalà, Head of Strategy a McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Modificar cookies