Experiències que marquen, marques que connecten: De l'emoció a la venda i la fidelització

Palau Robert de Barcelona / Pg. de Gràcia 107 BCN

Aquest esdeveniment ha vençut

Experiències que marquen, marques que connecten: De l'emoció a la venda i la fidelització

Torna el Mirador del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, amb una sessió dedicada al poder de l’experiència de marca i com connectar emocionalment amb el consumidor.

Dijous 26 de juny de 9:00 a 10:30 h al Palau Robert (Pg. de Gràcia 107, Barcelona)

Comptarem amb:

 • Jesus Alonso – Cofundador d'Across The Shopper. Context i reflexió sobre la importància creixent de l’experiència del consumidor i la necessitat de connectar-hi de forma real i rellevant.

 • Núria Borrut – Directora Adjunta de GRUP TRANSVERSAL. Com baixar
l’ enfoc a la pràctica: claus per crear experiències memorables.

 • Maria Coll – Directora General de SIMÓN COLL XOCOLATERS, compartirà el cas de l’Espai Xocolata: com va néixer, quin impacte ha tingut sobre la marca i com s integra en la seva estrategia de negoci.

 • Angel Velasco – Director General de TORRONS VICENS, exposarà el cas del Museu del Torró i la Xocolata, ubicat dins una botiga flagship, i com aquest actiu millora l’experiència de compra i reforça el posicionament de la marca.

I una taula rodona moderada per Roser Tiana Leoz, Fundadora i Presidenta d'Interprofit, per compartir idees i casos reals que inspiren.



Aquest esdeveniment ha vençut

Data i hora


Afegir al calendari 2025-06-2609:00 2025-06-2610:30 Europe/Madrid Experiències que marquen, marques que connecten: De l'emoció a la venda i la fidelització Palau Robert de Barcelona / Pg. de Gràcia 107 BCN

Lloc

Palau Robert de Barcelona / Pg. de Gràcia 107 BCN

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrat el Dia de la Publicitat amb una xocolatada amb xurros i anunciant les claus dels Premis Impacte i "La Nit del Màrqueting i la Comunicació", els quals tornen a Barcelona el 3 de juliol de 2025a les 18:30 en un espai icònic del Port Vell: l’ACEx, l’antic IMAX.

Barcelona, 19 de desembre de 2024 - El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat una nova edició del Mirador dedicada al moviment BCorp, un moviment global de persones que utilitzen els negocis per generar un canvi positiu. A l’esdeveniment han participat Montse Sellarès, Head of Communications and activism a B Lab Spain; Alba Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en Rosaparks; Sònia Recasens, Directora d’estratègia corporativa i assumptes públics a ATREVIA; i Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, las quals van analitzar els beneficis i els reptes de pertànyer a aquesta comunitat.

Avui s'encenen els llums de Nadal a Barcelona i el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya i Granpaso Strategy Company han presentat en la nova edició del Mirador, un estudi innovador que analitza els hàbits, costums i rituals al Nadal. En l'esdeveniment, Adrián Mediavilla, cofundador de (Granpaso) Strategy Company, ha presentat l'estudi El Nou Nadal. D’altre banda, Ruben Navarro Sanchez, VP Brand Màrqueting a Wallapop i Ion Araluce, Soci i director a Good Vibes Media, han compartit les seves conclusions, oferint una visió profunda de com estan evolucionant les tradicions i comportaments entorn d'aquesta festivitat. Tota aquesta xerrada ha estat moderada i liderada per Iolanda Casalà Surribas Casalà, Head of Strategy a McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Modificar cookies