TENDÈNCIES DE L’EMPLOYER BRANDING 2025: COM LES MARQUES INSPIREN, FIDELITZEN I ATRAUEN TALENT

Palau Robert de Barcelona / Pg. de Gràcia 107 BCN

24 abril 2025

✨ No et perdis una nova edició de El Mirador del Col·legi, una cita imprescindible per a professionals del màrqueting, la comunicació i els recursos humans! ✨

El proper 24 d'abril, de 9 h a 10:45 h, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya t’obre una finestra a les últimes tendències en Employer Branding amb la sessió:

🎯 Tendències de l'Employer Branding 2025: Com les marques inspiren, fidelitzen i atrauen talent

Integra la intel·ligència artificial als equips sense perdre el factor humà

En un entorn on la tecnologia avança a gran velocitat, sumar la intel·ligència artificial al talent humà pot convertir el teu equip en un superequip d’alt rendiment. Aquesta formació està pensada per ajudar-te a fer-ho possible: potenciant la creativitat, millorant la presa de decisions i entrenant les habilitats que marquen la diferència.

Converteix el teu equip en un SUPEREQUIP SOSTENIBLE, sumant consciència ambiental i estratègia comunicativa.

En un context d’emergència climàtica, és urgent repensar com fem màrqueting i comunicació. Produccions audiovisuals, campanyes digitals, esdeveniments i desplaçaments tenen una petjada de carboni més gran del que sovint imaginem. Però també tenim eines per reduir-la i liderar el canvi des del sector.

En el món de la publicitat, la comunicació i el màrqueting, les paraules són molt més que eines creatives: són la clau per construir relacions i generar impacte. Però, com reaccionem quan ens trobem davant d’un desacord o una crítica en el nostre entorn laboral? Aquest taller t’ajudarà a expressar-te amb claredat i assertivitat, millorant la teva capacitat de resposta en situacions difícils. Aprendràs estratègies per gestionar conflictes, escoltar activament i defensar les teves idees amb confiança i respecte.

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrat el Dia de la Publicitat amb una xocolatada amb xurros i anunciant les claus dels Premis Impacte i "La Nit del Màrqueting i la Comunicació", els quals tornen a Barcelona el 3 de juliol de 2025a les 18:30 en un espai icònic del Port Vell: l’ACEx, l’antic IMAX.

Barcelona, 19 de desembre de 2024 - El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat una nova edició del Mirador dedicada al moviment BCorp, un moviment global de persones que utilitzen els negocis per generar un canvi positiu. A l’esdeveniment han participat Montse Sellarès, Head of Communications and activism a B Lab Spain; Alba Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en Rosaparks; Sònia Recasens, Directora d’estratègia corporativa i assumptes públics a ATREVIA; i Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, las quals van analitzar els beneficis i els reptes de pertànyer a aquesta comunitat.

Avui s'encenen els llums de Nadal a Barcelona i el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya i Granpaso Strategy Company han presentat en la nova edició del Mirador, un estudi innovador que analitza els hàbits, costums i rituals al Nadal. En l'esdeveniment, Adrián Mediavilla, cofundador de (Granpaso) Strategy Company, ha presentat l'estudi El Nou Nadal. D’altre banda, Ruben Navarro Sanchez, VP Brand Màrqueting a Wallapop i Ion Araluce, Soci i director a Good Vibes Media, han compartit les seves conclusions, oferint una visió profunda de com estan evolucionant les tradicions i comportaments entorn d'aquesta festivitat. Tota aquesta xerrada ha estat moderada i liderada per Iolanda Casalà Surribas Casalà, Head of Strategy a McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Modificar cookies