Canal de denúncies

En compliment de la Llei 2/2023, de 20 de febrer, reguladora de la protecció de les persones que informin sobre infraccions normatives i de lluita contra la corrupció, el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha habilitat un canal de denúncies com a instrument fonamental per garantir la transparència, la integritat i el bon funcionament de la institució.

Aquest canal permet informar, de manera confidencial i segura, sobre qualsevol conducta irregular, infracció normativa o il·lícit penal o administratiu que s’hagi detectat en l’àmbit del Col·legi. Això inclou, entre d’altres, fets que afectin la normativa interna, el codi ètic o que puguin tenir conseqüències legals greus.

Qui pot utilitzar aquest canal?

Poden presentar una denúncia a través d’aquest canal:

  • Col·legiats i col·legiades

  • Personal empleat o col·laborador del Col·legi

  • Proveïdors i persones amb una relació professional o laboral amb la institució

  • Qualsevol persona que hagi estat testimoni o víctima d’una conducta irregular

  • Excol·laboradors i exempleats que hagin tingut una relació recent amb el Col·legi

Com funciona?

El canal garanteix:

  • L’anonimat, si així es desitja

  • La protecció del denunciant davant qualsevol represàlia

  • La confidencialitat en la gestió de la denúncia

  • Un sistema de seguiment que permet informar el denunciant sobre l’estat de la seva comunicació

El sistema està gestionat per una persona Responsable del Canal de Denúncies, designada pel Col·legi, que vetllarà per la correcta tramitació i resolució de cada cas, amb ple respecte al marc legal i normatiu vigent.

Avís legal sobre protecció de dades

En compliment del Reglament (UE) 2016/679, de 27 d’abril (RGPD), i de la Llei Orgànica 3/2018, de 5 de desembre (LOPDGDD), us informem que les dades personals facilitades a través del canal de denúncies seran tractades de forma confidencial pel Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya amb la finalitat exclusiva de gestionar i tramitar la denúncia presentada.

Les dades seran conservades únicament durant el temps necessari per a la investigació dels fets i, posteriorment, d’acord amb la normativa aplicable sobre prescripció de responsabilitats.

Les persones denunciants poden exercir els drets d’accés, rectificació, supressió, limitació, oposició i portabilitat de les seves dades personals dirigint-se per escrit al Col·legi, o bé mitjançant correu electrònic a [adreça electrònica del delegat de protecció de dades, si n’hi ha].

En cas que la denúncia es presenti de forma anònima, no es recolliran dades personals identificatives.

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrat el Dia de la Publicitat amb una xocolatada amb xurros i anunciant les claus dels Premis Impacte i "La Nit del Màrqueting i la Comunicació", els quals tornen a Barcelona el 3 de juliol de 2025a les 18:30 en un espai icònic del Port Vell: l’ACEx, l’antic IMAX.

Barcelona, 19 de desembre de 2024 - El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat una nova edició del Mirador dedicada al moviment BCorp, un moviment global de persones que utilitzen els negocis per generar un canvi positiu. A l’esdeveniment han participat Montse Sellarès, Head of Communications and activism a B Lab Spain; Alba Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en Rosaparks; Sònia Recasens, Directora d’estratègia corporativa i assumptes públics a ATREVIA; i Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, las quals van analitzar els beneficis i els reptes de pertànyer a aquesta comunitat.

Avui s'encenen els llums de Nadal a Barcelona i el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya i Granpaso Strategy Company han presentat en la nova edició del Mirador, un estudi innovador que analitza els hàbits, costums i rituals al Nadal. En l'esdeveniment, Adrián Mediavilla, cofundador de (Granpaso) Strategy Company, ha presentat l'estudi El Nou Nadal. D’altre banda, Ruben Navarro Sanchez, VP Brand Màrqueting a Wallapop i Ion Araluce, Soci i director a Good Vibes Media, han compartit les seves conclusions, oferint una visió profunda de com estan evolucionant les tradicions i comportaments entorn d'aquesta festivitat. Tota aquesta xerrada ha estat moderada i liderada per Iolanda Casalà Surribas Casalà, Head of Strategy a McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Modificar cookies